Fixeu-vos que teniu una pestanya nova al costat de la d’INICI. Es diu RECORDA (a dalt a l’esquerra del bloc). Us hi aniré posant informació que consideri rellevant. Per exemple, entregues de treballs, exàmens, etc.
Pàgina nova
Leave a reply
Fixeu-vos que teniu una pestanya nova al costat de la d’INICI. Es diu RECORDA (a dalt a l’esquerra del bloc). Us hi aniré posant informació que consideri rellevant. Per exemple, entregues de treballs, exàmens, etc.