A RECOLLIR FULLES!! Publicat el 5 novembre 2013 per a8029209 Respon Ja ha arribat la tardor i hem de començar a recollir les fulles del pati i posar-les als compostadors. Aquests són els dies que toca a cada curs: DILLUNS- 6è // DIMARTS- 1r i 2n // DIMECRES- 3r // DIJOUS- 5è // DIVENDRES- 4t