SETMANA DE LA SALUT CURS 2014-15

Del 6 al 10 d’octubre treballarem la SETMANA DE LA SALUT

Aquí teniu el programa de tres setmanes en una: la setmana de la salut, de l’educació vial i de la mobilitat. I és que, en definitiva, si volem gaudir d’una bona salut, ens hem de fer un fart de moure’ns però això sí, ens hem de moure bé!

Programa Setmana Salut web

Dues coses a tenir en compte:

Tothom pot anar a l’escola amb bicicleta durant tota la setmana, i durant tot l’any, però molt important, els dies d’educació física, ha de venir en bicicleta tothom qui en tingui per tal que la classe vagi rodada, de 3r fins a sisè. Els petits de la casa ho faran a la primavera, que ja estaran més espavilats. Aprofiteu per fer la posta a punt: rodes, cadena, canvi d’oli, pastilles de frens, xapa i pintura.

El divendres, dia 10, a la tarda farem una gimcana al pati tots plegats, i ens visitarà el Càrdio. Ens demana anar tots de vermell, ja sigui amb la samarreta que ens va fer a mida l’AMPA l’any passat (aquesta és la millor opció) o amb una samarreta vermella qualsevol (aquesta seria la segona opció).

CLOENDA PROJECTES COMPARTITS

El dia 6 de maig de 2014 es va fer la cloenda dels Projectes compartits, en la que han participat les tres escoles de Súria, la d’Avinyó i dues de Manresa. Al llarg del curs s’han treballat tècniques de reciclatge i reducció de residus. A l’acte hi van assistir alumnes de cicle mitjà i cicle superior de l’escola, acompanyats de dues mestres.

2014-05-05 10.10.472014-05-05 09.57.42

ENS VISITA EL Sr. ALCALDE

II FÒRUM DE LA XESC

El dia 7 de novembre es va celebrar el II Fòrum de la Xarxa d’Escoles per a la Sostenibilitat que es va celebrar a Manresa i on estàvem convocades les escoles del Bages, Solsonès, Berguedà i Anoia que formen part d’aquesta xarxa. Els Fòrums són unes reunions d’intercanvi d’experiències entre escoles que treballen per a la sostenibilitat del seu centre i de l’entorn més proper. El Lluís Ros de 6è i la Laia Gutièrrez de 5è van representar el nostre centre per explicar la feina que fan, a les hores del pati, i que hem titulat “els vigilants de les papereres”.

Els mestres ens vam reunir per decidir quines característiques han de tenir les actuacions per tal que siguin realment útils per millorar el nostre entorn.

Va ser una jornada molt profitosa per a tots.