A RECOLLIR FULLES!!

Ja ha arribat la tardor i hem de començar a recollir les fulles del pati i posar-les als compostadors. Aquests són els dies que toca a cada curs:

DILLUNS- 6è  // DIMARTS- 1r i 2n // DIMECRES- 3r // DIJOUS- 5è // DIVENDRES- 4t

segadora

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *