ESCOLES VERDES-PROGRAMA SI!

Escola Mare de Déu de Montserrat (Súria)

ESCOLES VERDES-PROGRAMA SI!

Menú principal

Aneu al contingut principal
Aneu al contingut secundari
  • Pàgina d'inici
  • PROGRAMA SI!
  • EDUCACIÓ FÍSICA I ESPORTS
  • LIPDUP SALUT
  • CLOSCANETA

Arxiu diari: 1 febrer 2014

TREBALLEM ELS RESIDUS

Publicat el 1 febrer 2014 per a8029209
Respon

A partir de la visita del Sr. Josep Maria Canudas, alcalde de Súria, ens hem posat mans a l’obra. Els alumnes de CS i CM s’han posat en d’altres escoles del Bages que treballen el mateix tema, i es posaran en contacte entre elles a través de la web del CdA del Bages.

Aquí us deixo l’enllaç: http://blocs.xtec.cat/residus2012/

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari
Comptador de visites
febrer 2014
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
« gen.   març »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

Blogroll

  • Pla Català de l'Esport a l'Escola
  • Programa Escoles Verdes
  • Programa SI!
  • PROJECTES COMPARTITS (RESIDUS)
  • Themes
  • Web de l'escola
  • WordPress Blog

Comentaris recents

    Articles recents

    • SETMANA DE LA SALUT CURS 2014-15
    • PEDALADA A ANTIUS
    • SORTIDA AL PLA DE REGUANT 2014
    • L’ESCOLA VA SOBRE RODES
    • LA MAREA ROJA DÓNA LA BENVINGUDA AL CÀRDIO
    Gràcies al WordPress.