A partir de la visita del Sr. Josep Maria Canudas, alcalde de Súria, ens hem posat mans a l’obra. Els alumnes de CS i CM s’han posat en d’altres escoles del Bages que treballen el mateix tema, i es posaran en contacte entre elles a través de la web del CdA del Bages.
Aquí us deixo l’enllaç: http://blocs.xtec.cat/residus2012/