DIJOUS GRAS I CARNAVAL

Tradicionalment el dijous gras o dijous llarder és el primer dia del Carnaval o Carnestoltes. És tradició prendre la botifarra d’ou en aquest dia a més d’altres de semblants com la blanca o la negra. També és costum prendre truita o coca de llardons, a l’hora d’esmorzar, per postres o per berenar
El dijous anterior al Dimecres de Cendra, conegut, popularment, com a Dijous Gras, Jarder o Llarder, és el tret de sortida tradicional a les festes de Carnaval arreu del país. Aquest dia és costum celebrar àpats familiars que tenen per protagonista a tot tipus de menges que combinen els ous amb la carn.
Com ja és tradició a la nostra escola, els nostres alumnes van anar a menjar un entrepà de truita a Remullà.
Com cada any, els alumnes de l’escola van participar en el tradicional concurs de Carnaval. Aquest any, com que va fer molt bon temps, ho vam poder fer al pati, i les famílies van entrar a veure l’espectacle. Els alumnes, es van agrupar per nivells i per temàtiques diferents i van participar en la desfilada de Carnaval, a més a més per amenitzar la festa, van preparar diferents coreografíes.