Treasure Island

El divendres 13 de març, els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior, hem anat a l’auditori de l’Hospitalet de l’Infant, per veure l’obraTreasure Island, de la IPA Produccions, completament en anglès.
Aquesta obra, l’hem vist conjuntament amb els alumnes de Cicle mitjà i superior de l’escola Mestral, de l’Hospitalet de l’Infant.
Ens ho hem passat molt bé!

image1 image2 image3 IMG_4336

Halloween

IMG_2188IMG_2191IMG_2313IMG_2393IMG_2190

Aquest any per Halloween, hem estat escrivint  postals  als nostres amics del Comenius,  per felicitar-los el Halloween.

Els nostres mestres en la seva visita a Istanbul, van rebbre cartes per nosaltres dels nostres amics italians, anglesos i turcs, i ara per Halloween els hem contestat

Teatre en anglès

El divendres  21 de març, els alumnes de Cicle mitjà i cicle superior, hem anat a l’auditori de l’Hospitalet de l’Infant, per veure l’obra Robin Hood, de la IPA Produccions, completament en anglès.

Ens ho hem passat molt bé!

teatre anglès 1 teatre anglès 2 teatre anglès 3 teatre anglès 4

2n trimestre

Durant aquest trimestres, els alumnes han realitzat diversos murals en anglès.

Els alumnes de 2n han realitzat un esquema sobre el cicle de l’aigua.

2ntrimestre1

els de 3r ens han parlat sobre les seves preferències alimentàries

2ntrimestre2

Els de 4 et han fet poemes sobre la tardor i l’hivern;

2ntrimestre3

Els alumnes de Cs han treballat l’aparell  digestiu i excretor en llengua anglesa els de 5 han treballat la classificació dels aliments i que ens aporten al nostre cos

2ntrimestre4

2ntrimestre5

2ntrimestre6

i per últim els alumnes de 6è  han fet un mural sobre el sistema solar!

2ntrimestre7

No ens podem oblidar dels més petits, els quals han dins del projecte de la vaca, han treballat determinats continguts en llengua anglesa

2ntrimestre 82ntrimestre9

Mireu quin munt de postal i cartes que ens envien els nostres companys del comenius!!!

2ntrimestre10

HALLOWEEN

Avui els alumnes de Cicle Superior, hem celebrat la festivitat de Halloween d’una forma molt especial!
Ens hem vestit per l’ocasió, i hem celebrat el halloween amb un gran banquet, format per : aranyes, dits d’homes morts, batut de sang de Dràcula i gelatina de cucs!! Ha estat deliciós!!!
Si teniu ganes de fer-ho a casa, aquí us deixem les receptes!!
DSC04336
SPIDERS

DSC04360

DEAD MAN’S FINGER SANDWICHES
 DSC04361
Cut some bread slices, spread on some margarine and cheese cream. Roll up the sandwiches and make three marks like fingers. Stick an almond on each fingir to make a nail. Add some tomato ketchup to make the blood

GREEN SLIME DESSERT
DSC04358
Make  a green jelly, break it up with a fork and add some gummy worms to make a slimy desert

VAMPIRE’S BLOOD MILKSHAKE

DSC04357

Mix together some natural yoghurt, sugar
  and strawberries!! This makes a horrible coloured milkshake but tastes wonderful!

DSC04352   DSC04363

DSC04342

DSC04343

CONTES EN ANGLÈS

Durant sis sessions, els alumnes de cicle mitjà i superior, els dimecres pel matí, assistim a la biblioteca Jaume Jardí de Vandellòs, a escoltar contes en anglès, a càrrec de la conta-contes Sílvia!
Alguns dels contes que ens han explicat són:
The very hungry caterpillar, An old woman, The mixed-up chamelon, o Winnie the witch.