Hola famílies!
Durant aquestes primeres setmanes del trimestre hem començat nous reptes plens d’emoció i curiositats!
Primer de tot us volem explicar que ja tenim nom per la nostra companyia de teatre: SUPERACTES! I amb aquest nou nom hem començat les entrevistes a diferents persones relacionades amb el món del teatre. Avui, us deixem algunes imatges de les entrevistes fetes amb el Carlitos (monologuista) i la Maria José (intèrpret de llengua de signes en arts escèniques).
També hem rebut la visita de la Sílvia del Banc de Donació de Sang i Teixits que ens ha encarregat un repte molt interessant: fer una campanya de donació de sang a l’escola! Ens ha explicat molts conceptes relacionat amb el tema i vam fer una dinàmica molt divertida.
I per acabar, ja tenim nous delegats per aquest segon trimestre! En Max i la Magalí de ben segur que seran uns molt bons representants de la classe! Felicitats!