REUNIONS INDIVIDUALS DE PRINCIPI DE CURS DE P-3
Durant la primera setmana de setembre es faran entrevistes individuals amb el/la tutor/a. En l’entrevista les famílies hauran de venir acompanyades pel/per la seu/seva fill/a.
REUNIONS DE PRINCIPI DE CURS
Durant els mesos de setembre i d’octubre es duran a terme les reunions inici de curs. El/La tutor/a us informarà dels objectius pedagògics de cada curs, de les sortides, entre d’altres informacions. Serà un bon moment per aclarir dubtes.
Us recordem que els dies que es fan les reunions no comptem amb servei de guarderia, us preguem la no assistència d’alumnes a la reunió.
JORNADA DE PORTES OBERTES
Durant les dates que es facin aquestes Jornades podran assistir les famílies que vulguin conèixer el Projecte Educatiu de l’escola.
Aquests dies les famílies del centre també podran entrar al centre per poder veure com treballen dins de l’aula els/les seus/ves fills/es.
HORARI DE VISITES AMB LES FAMILIES
L’horari d’atenció dels/de les mestres tutors/es és el següent:
Per a Educació infantil i Primària: dimecres 12:30h a 13:30h.
Per facilitar la rebuda cal concertar l’entrevista prèviament amb una anticipació mínima de dos
dies.
MATERIAL SOCIALITZAT
Tal i com venim fent en anteriors cursos, el material que utilitzen els/les nens/es és socialitzat.
La quota de material és de 71 €.
El cobrament es farà efectiu a través del compte corrent de l’escola. En el seu moment, es facilitarà el full per realitzar aquest abonament que caldrà pagar no més tard del 30 de setembre.
La direcció del centre, atendrà les famílies que tinguin algun problema per abonar la quota dins el termini fixat, i acordaran, conjuntament, un sistema de pagament adient a cada cas.
Les famílies s’han de responsabilitzar de pagar la quota del material socialitzat del seu/seva fill/a, en cas contrari ho estaran pagant la resta de les famílies. Des del centre es prioritzarà el pagament de la quota de material abans que el pagament de les sortides complementàries.
SORTIDES COMPLEMENTÀRIES
Els/les pares/mares o tutors/res legals hauran de signar l’autorització de les sortides complementàries, en el cas contrari el/la nen/a haurà de romandre a l’escola fins l’hora de sortida establerta en l’horari general del centre.
Per poder organitzar bé aquestes activitats, necessitem que les famílies compliu amb els terminis establerts tant pel que fa al lliurament de les autoritzacions com al pagament. LES FAMÍLIES QUE FACIN EL PAGAMENT DE LES SORTIDES D’UNA A UNA SERÀ OBLiGATORI QUE ES FACI TRES DIES ABANS DE FER LA SORTIDA.
Us informarem de quina serà la data màxima per fer el pagament de les sortides.
No es podrà retornar l’import de l’activitat a les famílies, si s’ha contractat un autocar o si el pagament de l’activitat és per grup classe o si s’ha contractat un monitor per l’activitat. En cas excepcional, si una família ha fet el pagament d’una activitat i la direcció decideix que l’alumne/a no pot assistir o participar-hi se li retornarà la totalitat del preu.
Els/Les alumnes no poden portar ni llaminadures ni diners ni aparells electrònics a les sortides complementàries.
COLÒNIES
L’escola realitzarà colònies amb els/les alumnes que finalitzin el cicle: P5, 2n, 4t i 6è.
Es faran reunions específiques per informar-vos.
BARREJA DE GRUPS
Amb els grups dels/de les alumnes que acabin el P5 i 2n de primària es barrejaran, arribant a 1r i a 3r amb diferents grups classe. Aquests canvis es comunicaran a les famílies al final de juny principi de juliol.
BEQUES I AJUTS
Al llarg del curs us comunicarem les convocatòries d’ajuts oficials que s’ofereixin, així com la documentació que caldrà portar. Aquesta informació estarà penjada a l´entrada de l´escola i és responsabilitat de la família assabentar-se.
Cal ajustar-se als terminis de lliurament de la documentació per facilitar-ne el tràmit.
PLA D’EMERGÈNCIA
El centre disposa d’un pla d’emergència del qual es farà com a mínim un simulacre durant el primer trimestre.
ANIVERSARIS
Els/Les alumnes no podran portar ni pastís, ni llaminadures, ni regals per celebrar els aniversaris.
No es poden repartir dins del recinte escolar en horari lectiu cap invitació per celebrar les festes privades.
ESMORZARS
Per tal de conscienciar-los cap a una alimentació sana, cada dimecres els/les alumnes hauran de portar a l’escola fruita i/o fruits secs (no es podrà portar ni blat de moro ni pipes).
Des de l´escola s´anima a les famílies a què portin els/les seus/ves fills/es menjars saludables.
Recomanem l’ús de carmanyola o altres envoltoris reciclables.
BERENARS
Es demana a les famílies no donar el berenar als/a les seus/ves fills/es dins del recinte escolar per mesures d’organització interna.
HIGIENE I SALUT
Us recordem que els/les nens/es han d’assistir nets/netes i polits/polides a l’escola.
Quan un/a nen/a tingui polls, per prevenir possibles contagis, haurà de romandre a casa fins a què estigui net/a.
En el cas que tinguin alguna malaltia que pugui contagiar-se (conjuntivitis, varicel·la..), haurà de retornar al centre amb un paper del metge, l´alta mèdica, especificant que pot incorporar-se a l’escola.
Els /Les alumnes de 6è, seguint els plans de salut escolar, seran vacunats de d’hepatitis A+ B .En el cas de les nenes ,també les vacunaran del papil·loma. En el seu moment, s’informarà a les famílies que hauran de portar l’autorització.
Els/les alumnes hauran de portar mocadors de paper dins de les motxilles i/o butxaques
MEDICAMENTS
Per poder administrar medicació a l´alumnat dins del centre escolar cal que el pare, la mare o el/la tutor/a legal aporti una recepta o informe del metge o metgessa on consti el nom de l’alumne/a, la pauta i el nom del medicament que ha de prendre. Així mateix, el pare, la mare o tutor/a legal ha d’aportar un escrit on es demani i s’autoritzi al personal del centre educatiu que administri al/ a la seu/seva fill/a la medicació prescrita, sempre que sigui imprescindible la seva administració en horari lectiu.
EN CAP CONCEPTE ES DONARÀ UN MEDICAMENT SENSE HAVER COMPLERT AQUEST REQUISITS.
Cal donar el medicament a secretaria, cap alumne/a pot portar-lo a la motxilla ni administrar-se´l ell sol/a.
En el cas que un/a alumne/a tingui febre, si aquesta és de 38 dècimes se li administrarà paracetamol per tal d’abaixar-se-la i se li comunicarà a la família, per tal de què passin a recollir al/ a la seu/seva fill/a. Les famílies hauran de signar l’autorització, esmentada anteriorment, a l’inici de l’escolarització o en la incorporació en el centre.
OBJECTES DE VALOR I ALTRES
MÒBILS
En el cas que un/a alumne/a, per raons familiars, hagi de portar un mòbil a l’escola l’haurà de desconnectar en arribar al centre. Si les famílies s’han de posar en contacte amb els/les seus/ves fills/es , hauran d’utilitzar els telèfons del centre.
En el cas que l’alumne/a utilitzi el mòbil dins del recinte escolar o en una activitat complementària, se li retirarà. Haurà de passar per direcció el pare o la mare o tutor legal per recollir-lo.
L’escola no es responsabilitzarà de la pèrdua de qualsevol objecte de valor. Serà en tot moment la responsabilitat de l´ alumne/a per la pèrdua o malmesa de l’objecte.