Bloc d’anglès i lliga de Duolingo

Estimades families:

Us recordem que fa ja uns mesos vam crear un nou bloc d’anglès. Aquí trobareu diferents enllaços amb activitats de repàs i ampliació per tots els cursos, així com cançons i vídeos amb algunes de les activitats que fem a l’aula. A més hi ha enllaços amb pàgines que considerem interessants per l’aprenentatge de l’anglès.

Per exemple, d’aquest primer trimestre teniu els vídeos de les diferents cançons que els alumnes van cantar per Halloween.

Insistint molt als alumnes a què deixin un comentari en anglès de l’activitat que l’alumne ha fet, així sabrem que el bloc té utilitat i qui el fa servir, o simplement per saber si us ha agradat alguna cosa. La guia de com fer els comentaris la teniu a l’email que us vam enviar quan us vam presentar el bloc.

Aqui teniu el link: https://blocs.xtec.cat/englishsantjust/

Per altre banda, i com un altre eina per practicar i aprendre, organitzem una lliga de Duolingo. Aquest servei d’Internet, ofereix un joc gratuït per aprendre anglès. Un cop tingueu el vostre perfil al joc, podreu jugar-hi des de l’ordinador, una tablet o un telèfon mòbil. Poden participar tots els nens i nenes de Quart, Cinquè i Sisè.

1. Entra a la següent adreça web:

2. Omple les teves dades (nom i cognoms).

3. Fes clic a “Continuar” i així podrem seguir el progrés de la teva

pràctica en anglès.

4. Fes clic a Introducció per a començar el curs des de l’inici.

Qualsevol dubte no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres.

ESCOLA DE PARES I MARES CURS 2017-18

Us presentem el calendari d’aquest curs de EPiM del centre.En aquestes xerrades, tallers etc es preten donar estrategies i recursos per tal poder fer el millor possible el paper de pare o/i mare .Aquest calendari esta obert a tota la ciutadania.Qui vingui serà molt ben vinguts a l’escola
Us esperem!!!!

SI CLIQUEU AQUÍ PODREU VEURE QUÈ OFEREIX L´ESCOLA DE PARES I MARES

PRESENTACIÓ ESCOLA MARES I PARES 2017-18

PRIMERA REUNIÓ SOTDELEGATS/DES I DELEGATS/DES

REUNIO SOTDELEGATS/DES I DELEGATS/DES
Una vegada al mes creem un espai de debat entre els/les delegats/des i sotsdelegats/des i un membre de l’equip directiu, en aquest cas ha estat amb la secretaria,la Susanna Tena. Allà es porten les propostes que des de les tutories s’han debatut entre tots els / les alumnes i es dóna resposta a tot allò que els preocupa o es recull suggeriments de millora.

fotos delegats/des i sotdelegats/des