ATENCIÓ JORNADES DE PORTES OBERTES 8 I 9 DE MARÇ

PORTES OBERTES ESCOLA SANT JUST 2018
US INFORMEM QUE LES JORNADES DE PORTES OBERTES SÓN LES SEGÜENTS DATES:
8 I 9 DE MARÇ 2018

AMB HORARI DE MATÍ DE 9,15 A 12 H I TARDA DE 15,15 A 18 H.
US ESPEREM!!! PER FER LA VISITA NO CAL DEMANAR HORA.

SI VOLEU VEURE FOTOS I MÉS INFORMACIÓ CLIQUEU A LA PESTANYA CORRESPONENT DE PORTES OBERTES. GRÀCIES!!!!

dav

CARNAVAL 2018

HA SIGUT UNA SETMANA INTENSA DE CARNAVAL. EL DILLUNS ELS I LES AJUDANTS DEL SENYOR CARNESTOLTES DE LA CLASSE DE SISÈ VAN NOTIFICAR ALS COMPANYS/ES DE L´ESCOLA QUE EL SENYOR CARNESTOLTES HAVIA ARRIBAT A L´ESCOLA. VAN FER UN PREGÓ MOLT LLARG ON ENS DEIXAVEN LES CONSIGNES DE LES ORDRES QUE HAVIEN DE PORTAR DURANT LA SETMANA.
CADA DIA UNA COSA BEN ESPECIAL.
EL DIVENDRES TARDA UNA FESTA BEN BONICA VAN GAUDIR TOTS DISFRESSATS AMB UNA DE BALLS BEN DIVERTITS!!!
I AMB MOLTA PENA AQUEST DIMARTS 13 ENS HEM ACOMIADAT DEL SENYOR CARNESTOLTES FINS BEN AVIAT. UN ANY ENS HEM D´ESPERAR!

FOTOS DE CARNAVAL A L´ESCOLA

Dia de la Pau 2018

Dimarts 30 de gener vam celebrar el dia de la Pau i la no violència a l’escola. Pel matí, vam aplegar-nos i, després d’un minut de silenci, vam cantar tot junts la cançó “Mirall de pau”. Finalment, per torns, vam baixar al menjador de l’escola a visualitzar el vídeo amb els muntatges audiovisuals que cada classe o nivell havia creat en conmemoració al dia de la Pau.

Bloc d’anglès i lliga de Duolingo

Estimades families:

Us recordem que fa ja uns mesos vam crear un nou bloc d’anglès. Aquí trobareu diferents enllaços amb activitats de repàs i ampliació per tots els cursos, així com cançons i vídeos amb algunes de les activitats que fem a l’aula. A més hi ha enllaços amb pàgines que considerem interessants per l’aprenentatge de l’anglès.

Per exemple, d’aquest primer trimestre teniu els vídeos de les diferents cançons que els alumnes van cantar per Halloween.

Insistint molt als alumnes a què deixin un comentari en anglès de l’activitat que l’alumne ha fet, així sabrem que el bloc té utilitat i qui el fa servir, o simplement per saber si us ha agradat alguna cosa. La guia de com fer els comentaris la teniu a l’email que us vam enviar quan us vam presentar el bloc.

Aqui teniu el link: https://blocs.xtec.cat/englishsantjust/

Per altre banda, i com un altre eina per practicar i aprendre, organitzem una lliga de Duolingo. Aquest servei d’Internet, ofereix un joc gratuït per aprendre anglès. Un cop tingueu el vostre perfil al joc, podreu jugar-hi des de l’ordinador, una tablet o un telèfon mòbil. Poden participar tots els nens i nenes de Quart, Cinquè i Sisè.

1. Entra a la següent adreça web:

2. Omple les teves dades (nom i cognoms).

3. Fes clic a “Continuar” i així podrem seguir el progrés de la teva

pràctica en anglès.

4. Fes clic a Introducció per a començar el curs des de l’inici.

Qualsevol dubte no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres.