HORARI I Calendari 2017-18

HORARI GENERAL DEL CENTRE
Matí:
9h a 12:30 h Ed. Infantil i Primària
Tarda:
15 a 16:30 h Ed. Infantil i Primària

ENTRADES I SORTIDES

Us recordem que cal ser puntuals tant a l’hora d’entrar a l’escola com, també, a l’hora de recollir els/ les nens/es.
La porta de l’escola s’obre a les 9h i a les 15h, i cinc minuts més tard es tancarà la porta d’entrada.
Els familiars dels/de les alumnes que arribin més tard de les 9:05h i les 15:05h hauran d’entrar a la secretaria del centre per signar un document, on quedarà recollit el retard del/de la seu/seva fill/a.
Els/les alumnes de primària que arribin més tard del permès hauran de restar a secretaria realitzant tasques escolars, s’incorporaran a la seva aula en la següent sessió.
El total de retards i absències quedaran recollits/des en els informes que us lliurem al final de cada trimestre pels/ per les alumnes de primària; en el cas dels/ de les alumnes d’educació infantil que es lliuraran en els mesos de febrer i juny.
Quedaran exempts/es d’aquestes mesures els/les alumnes que vinguin amb un justificant mèdic (també valdrà com a justificant les receptes mèdiques), o amb un justificant d’una altra entitat o servei.
Sí al migdia a l’alumne/a no l’han vingut a recollir puntualment s’incorporà al servei de menjador, el cost del qual correrà a càrrec de la família.
L’accés al recinte escolar de l’escola Sant Just es realitza de la següent manera:
Mirant des del carrer pel passadís de la dreta entraran i sortiran: P-3, P-4, P-5, les famílies recolliran els/les seus/ves fills/es directament a les aules. Això us permetrà tenir un contacte directe diari amb el/la mestre/a. Pel passadís de l’esquerra entraran i sortiran : 1r, 2n, 3r, 4t, 5è i 6è.

Les sortides pels alumnes de 1r es faran par la part dreta del porxo (esquerra pels pares i mares) per tal de poder fer millor el lliurament a les famílies.
Els/Les alumnes des de P3 fins a 3r de primària no podran marxar sols/es a casa. Els/Les alumnes des de 4t a 6è podran anar-se’n sols/es a casa sempre i quan tinguin signada l´autorització del centre per poder-lo fer. S’haurà de signar el full d’autorització de si/no per poder tenir coneixement de la voluntat de la família.
Si algun/a alumne/a que estigui a 4t, 5è o 6è de primària ha de recollir algun/a germà/na més petit/a ho podrà fer sempre i quan la família signi el full d’autorització, aquest es troba a la secretaria del centre. Aquests fulls s’hauran de signar en el centre.

RECORDEM A LES FAMILIES QUE ÉS MOLT IMPORTANT QUE LES FAMILIES US SITUEU A L’ALTRE COSTAT DE LA TANCA O A LA CANTONADA DE LA VOSTRA ESQUERRA QUE DONA A LA PART DE LA BIBLIOTECA PER PODER FER UNA SORTIDA SEGURA.

ÉS MOLT IMPORTANT COMPTAR AMB L’AJUT DE TOTHOM.

HORARI DE VISITES DE DIRECCIÓ I ADMINISTRACIÓ
Direcció

Matins: dilluns a divendres de 9h a 10h.
Secretaria i administració
De dilluns a divendres de 9 a 10h i dijous de 15 a 16h (per lliurar i preparar documentació, recollida de rebuts bancaris, pagaments i altres serveis).
Per tal de lliurar les sol·licituds d’ajudes de menjador o altres documents, caldrà que mireu l’horari de lliurament de documents. Fora d’aquest l’horari no es podrà agafar cap sol·licitud.
En general caldrà tenir present tots els horaris i calendaris per una bona atenció.

CALENDARI DE PERIODE DE VACANCES

Els dos períodes de vacances són:

Nadal: Del 23 de desembre de 2017 al 7 de gener de 2018 ambdós inclosos.
Setmana Santa: Del 24 de març al 2 d’abril de 2018 ambdós inclosos.
A més, hi haurà els següents dies festius al llarg del curs:

Per l’any 2017:

12 d’octubre festa estatal
13 d’octubre festa de lliure disposició
1 de novembre festa estatal
6 i 8 de desembre festa estatal
7 de desembre festa de lliure disposició

Per l’any 2018:

12 de febrer dia de lliure disposició
1 de maig festa estatal
30 d’abril dia de lliure disposició
21 de maig festa local
A partir del 5 de juny tots els/les alumnes del centre faran jornada continuada de 9 a 13h. Les classes finalitzaran el 22 de juny.

One thought on “HORARI I Calendari 2017-18

  1. Rofayda para Zoe Micol

    Zoe te hecho de menos, Rofayda
    JUEGA AL JUEGO DE BIG FARM SOY ANASTASIA255

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *