Excursió a Barcelona

El dilluns 6 de maig, tots els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior de la ZER ens vam llevar ben d’hora per anar d’excursió a Barcelona.
Primer vam anar a veure una obra de teatre en anglès i després de dinar vam anar al Cosmocaixa, ens hi haguéssim quedat!! Ens ho vam passar molt bé!

Excursió a Lleida Educació Infantil i Cicle Inicial

Els alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial de la ZER vam anar d’excursió a Lleida. Vam veure una obra de titelles sobre la vida de l’Enric Granados, un músic molt important de Lleida, ens va agradar molt!! Després vam anar al parc de la Mitjana a dinar i a jugar. Ens ho vam passar molt bé!!

Ens mengem la mona

Vam aprofitar el dia de la mona per celebrar també el dia mundial de l’activitat física que va ser el 6 d’abril i vam anar a fer una excursió fins a Coll Piqué. Vam compartir una molt bona estona petits i grans, fins i tot vam recollir pals i vam fer una cabanya com les de la prehistòria!!!
La mona que havíem fet el dia anterior ens va sortir boníssima!!

Plantem a l’hort

El dia 26 de març vam agafar tot el planter i ho vam plantar a l’hort. Ara ens toca cuidar-ho i regar-ho perquè creixi!!

Excursió a la Seu

El dia 4 d’abril vam anar d’excursió a La Seu d’Urgell.
Vam visitar l’exposició “Se’n parlave …. i n’hi havie. Bruixeria a les Terres de Ponent i Pirineu” on vam fer tallers i ens van explicar coses molt interessants!!!!
Després els alumnes de P5 i primària vam fer una visita guiada a la catedral i al casc antic, mentre els més petits vam anar a la Biblioteca.
Quan vam acabar de fer les activitats, ens vam trobar al Parc del Segre i vam dinar tots plegats!

XV Certamen lectura en veu alta

El dimarts 12 de març, la Carla de Cicle Mitjà i l’Ona de Cicle Superior van participar al XV Certament de lectura en veu alta que va tenir lloc a Oliana. Ens hi van acompanyar una alumna de CM i un alumne de CS. Les dues van representar a tota l’escola i ho van fer moooooolt bé!!!!!

Premis Sambori 2019

El divendres, 15 de març,a la sala de la Immaculada de la Seu d’Urgell va tenir lloc la sisena edició dels premis Sambori de la demarcació del Pirineu. Van lliurar els premis als guanyadors de cada categoria. A la nostra escola vam tenir una alumna guanyadora!! L’Ona de Cicle Superior.

El certamen, s’organitza per Òmnium Cultural, i reconeix els millors relats en català escrits per alumnes de primària, secundària, batxillerat i cicles formatius de centres educatius d’arreu de les comarques de l’Alt Pirineu i del Principat d’Andorra.

L’Ona ens va explicar a l’escola que va sentir quan li van donar el premi i també ens va llegir el relat que havia escrit!!

Carnaval 2019!

Avui, després del pati, ha arribat el rei Carnestoltes!!! Al principi ens ha explicat que venia de lluny i que estava una mica cansat, però ens ha assegurat que hi haurà disbauxa i xerinola durant tota la setmana! A més, ens ha comunicat que tots i totes haurem de complir les seves ordres. Esteu preparats? (cliqueu la següent imatge per veure les fotos)

Carnaval veneciano tradicional carnaval máscaras realistas 3d