Trobada de ZER final de curs

El divendres 22 de juny ens vam trobar tota la ZER a Tragó per celebrar el Final del curs 2017-2018.El motiu pel qual ens vam trobar a Tragó i no a Peramola és perquè a la plaça del poble hi estan fent obres.

Vam fer diferents grups i hi havia diferents estacions preparades, cada una amb un joc diferent; pintura, jocs tradicionals, activitats de punteria, ping-pong, joc de les cadires i disfresses!

Quan ja teníem la gana feta i ens havíem guanyat l’esmorzar…ens van repartit coca i xocolata i sucs! Que bo que estava tot!!

Després d’esmorzar vam anar sortint per escoles i cicles a l’escenari del local social, per cantar les diferents cançons que vam estar treballant amb la Marta, la mestra de música. Ho vam fer molt bé!

Com cada any…abans d’acabar la jornada, vam repartir les orles als alumnes de 6è de la ZER.
Aprofitem per desitja’ls-hi molta sort en aquesta nova etapa que començaran a partir del setembre!

Abans que tothom tornés cap a les seves escoles, ens vam fer una foto tots junts!

El temps ens va acompanyar i ens ho vam passar molt i molt bé!

Festa Final de curs 2017-2018

Experimentem amb l’aigua

Durant aquest trimestre la classe dels Raiers, dins de l’àrea de medi, hem realitzat una sèrie d’activitats relacionades amb el tema de l’aigua, per tal de complementar tot allò que vam aprendre al Camp d’Aprenentatge.
Hem experimentat amb l’aigua per tal de conèixer les seves propietats, hem fet hipòtesis, les hem comprovat i hem realitzat un lapbook on hi ha un recull de tot allò que hem anat treballant.
Finalment, ens vam posar a prova i vam fer un test amb els Plickers, on vam haver de contestar una sèrie de preguntes d’una manera dinàmica i divertida!

Aigua CM

Concurs de dibuix de la moto del Jaume Betriu

Després de la visita del Jaume Betriu que us vam explicar que vam tenir a l’escola el segon trimestre, vam dedicar algunes sessions de plàstica a dibuixar la seva moto.

Hem fet un concurs, i els dibuixos guanyadors han tingut premi!! Ahir (dimecres 31 de maig) va venir el Jaume a donar el detall als guanyadors! També ens va repartir una fotografia firmada per a cada un i una per l’escola. Li van agradar molt els nostres dibuixos i se’ls va emportar per penjar-los!!!!

Dibuixos moto Jaume Betriu

Concurs dibuix Moto Jaume Betriu

Sortida a la Torre de la Vila

El passat dilluns 28 de maig vam fer una sortida que s’emmarca dins del projecte “Apadrinem un monument del nostre municipi” així com també dins del dia Mundial de l’Activitat Física que va ser el passat mes d’abril.

El monument que hem apadrinat és la Torre de la Vila que es troba dins del terme municipal de Valldarques.

El Carles Gascón ens va transmetre tot de coneixements i vivències del sXI sobre el municipi i la seva gent. Vam aprendre coses molt interessants i enriquidores.

La ruta prevista incloïa visitar l’església de Sant Romà de Valldarques i així aprendre més històries d’aquella època. Però el temps no ens va acompanyar i a un peu d’arribar a l’església vam haver de tornar “cames ajudeu-me” ben xops cap a l’inici de la ruta que ens esperava l’autocar.

Aquest projecte el continuarem duent a terme durant els cursos següents, on anirem adquirint nous aprenentatges, experiències i vivències relacionades amb el nostre municipi.

Sortida Torre de la Vila

III Trobada de Glosa Escolar

El dimecres 23 de maig els alumnes de la classe de la Torre de la Vila juntament amb la resta d’alumnes de Cicle Superior de la ZER vam anar a la Seu a la III Trobada de Glosa Escolar.

L’acte va tenir lloc al pati de la Biblioteca, on també hi havia alumnes de cinc escoles més de la comarca.

Vam compartir i cantar corrandes i garrotins.

Ens ho vam passar mooooolt bé!!!!

Glosa escolar