Dediquem una sisena hora als jocs matemàtics

Aquest curs escolar, la classe dels galls fers, dels raiers i de la Torre de la Vila dediquem una sisena hora a treballar jocs matemàtics.

Ens ho passem molt bé.

Us deixem amb unes fotos de l’última sessió de la classe dels raiers.

Compartim jocs de taula

Tot aprofitant el bon temps que ens està fent aquest inici de tardor…tots els alumnes de primària hem sortit a jugar a jocs de taula.

Hem compartit una molt bona estona!!

Padrins i Fillols de l’Apadrinament Lector

La setmana passada vam saber qui eren els nostres padrins i els nostres fillols!!
També vam firmar el contracte de compromís; els padrins ens comprometem a treballar la lectura dels nostres fillols i ajudar-los en tot allò que puguem i els fillols estem disposats a deixar-nos ajudar i aprendre moltíssim!!

Quina emoció i quines ganes de començar les sessions d’Apadrinament Lector!!

Arreglem l’hort

Aquest curs escolar tornem a tenir una hora a la setmana que la dedicarem a treballar el nostre hort.

Ara tenim molta feina a arreglar-lo; a treure les males herbes, remenar la terra….

Us deixem fotos perquè veieu quina feinada tenim!!!!

Primera sessió d’apadrinament lector

Avui hem aprofitat els últims dies d’estiu i la classe dels Galls fers, dels Raiers i de la Torre de la Vila hem sortit a l’hora d’Apadrinament lector a compartir lectures al pati.

Ens hem relaxat i hem gaudit moltíssim d’una estona de lectura!!

Benvinguts al curs escolar 2017-2018

Avui és un dia molt important!!

Avui iniciem un nou curs escolar i tant els mestres com els alumnes estem molt contents. Ens espera un curs ple de reptes i aprenentatges!!

Us deixem un petit recull de fotos del primer dia!!

Trobada ZER final de curs

L’últim dia d’escola vam fer la Trobada de ZER de final de curs, vam fer una gimcana on vam poder gaudir de diferents jocs que els mestres ens havien preparat.

L’AMPA de l’escola ens va convidar a coca i xocolata per esmorzar.

Més tard vam fer una dansa conjunta que havíem preparat durant el tercer trimestre.

Per acabar la jornada vam entregar les orles als nens de sisè de la ZER que marxen aquest any.