Trobada ZER final de curs

L’últim dia d’escola vam fer la Trobada de ZER de final de curs, vam fer una gimcana on vam poder gaudir de diferents jocs que els mestres ens havien preparat.

L’AMPA de l’escola ens va convidar a coca i xocolata per esmorzar.

Més tard vam fer una dansa conjunta que havíem preparat durant el tercer trimestre.

Per acabar la jornada vam entregar les orles als nens de sisè de la ZER que marxen aquest any.

Residu 0

Aquesta setmana ens vam sumar a una acció conjunta que van dur a terme totes les Escoles Verdes de l’Alt Urgell i Cerdanya.

L’acció porta per nom: “Residu 0”. Es planteja el repte d’aconseguir el residu zero als patis durant el divendres passat.

Vam començar a reduir els residus a l’hora d’esmorzar. Des de l’escola vam oferir a tots els alumnes un esmorzar saludable i sense residus.
Concretament els alumnes de la classe de la Torre de la Vila vam preparar entrepans de pernil dolç i salat. Els mestres ens van tallar meló i síndria.

Preparem l’obra de Teatre

Us deixem un recull de fotos del treball que portem fent tot el trimestre. Estem preparant uns decorats molt bonics i uns cartells per penjar per tot el poble!!!

II Trobada de Glosa

El passat dimecres 7 de juny la classe de la torre de la vila juntament amb la resta d’alumnes de Cicle Superior de la ZER vam anar a la Seu a la II Trobada de Glosa Escolar.

L’acte va tenir lloc al pati de la Biblioteca i allà ens vam trobar amb alumnes de l’institut d’Oliana, Pau Claris i l’escola Rosa Campà.

Vam compartir i cantar corrandes i garrotins.

Ens ho vam passar mooooolt bé!!!!

A Infantil experimentem amb glaçons de colors

La classe dels dinosaures i dels tamarros avui hem experimentat amb glaçons de colors.

Hem vist que a part d’estar molt freds i refrescar també pintaven del color que tenia el glaçó!!!

Ha estat molt divertit i complicat a la vegada perquè ens relliscava de les mans!!!!

Sortida escolar al Patrimoni de l’Alt Urgell (Estamariu-Bescaran)

Els alumnes de la classe de la Torre de la Vila hem anat d’excursió a Estamariu i Bescaran. Hem anat amb alumnes de CS de la nostra ZER i de la ZER Urgellet!

Primer hem visitat les pintures murals de l’església de Sant Vicenç d’Estamariu. En acabar hem caminat fins a arribar al Dolmen cabana de moro de Bescaran i ens han explicat coses molt interessants.

Després hem dinat i hem anat a veure el campanar romànic de Sant Martí de Bescaran.

Ha estat una excursió molt interessant, on hem après moltes coses del patrimoni de la nostra comarca!

Pintem amb xocolata

A la classe dels Dinosaures i dels Tamarros ens encanta fer activitats conjuntes!!

Aquesta vegada hem experimentat amb la xocolata!!! Hem comprovat que no només serveix per menjar, que també podem escriure i pintar amb ella!!

Ens ho hem passat mooooolt bé!!!

La classe dels Dinosaures i dels Tamarros visitem una granja

Els més petits de l’escola hem anat a visitar la Granja de Cal Pito! És una excursió programada dins del projecte d’escola “Coneixem el municipi”.

Hem pogut observar les vaques i l’ofici de granjer.

Hem tingut la sort de veure un vedell que havia nascut avui!! Hem quedat tots bocabadats perquè ja s’aguantava de peu!! Ells van més ràpid que nosaltres a caminar!!

Ha estat un matí molt divertit!!