Jornades Culturals 2009

Les jornades culturals d’aquest any estan dedicades al 75è aniversari de la nostra escola. A continuació us detallem les activitats que es duran a terme a partir d’aquest mateix dimecres i que s’allargaran fins al proper divendres:

TALLER DE FANG a càrrec de Mercè Balateu.

Ed. infantil: modelatge amb pasta blanca (P3) i decoració d’una rajola (P4 i P5).

CI, CM i CS: Decoració d’una rajola.

TALLER DE PINTURA a càrrec de Ruth Aisa (El taller del Sol i la Lluna).

Els alumnes de l’escola pintaran un mural en una paret del pati de l’escola.

TALLER DE RECUPERACIÓ DE JOCS D’ABANS a càrrec de Marta Cortada, Albert Simon i Jordi Masoliver.

TALLER DE DANSA a càrrec d’Ariadna Bassols, amb la música de Narcís Lagares.

ALTRES ACTIVITATS: dibuixar la nostra escola, fer punts de llibres, fer entrevistes, fer corones d’aniversari, confegir un 75 amb tots els nens i nenes de l’escola al pati, manualitats, visita a l’exposició d’objectes escolars de diverses èpoques…

DIVENDRES, 20 DE MARÇ:

A les 11 del matí, EL PARLAMENT A LES AULES. Trobada col·loqui del President del Parlament de Catalunya, Molt Honorable Sr. Ernest Benach i Pascual, amb els alumnes de CS de l’escola.

A 2/4 d’1 del migdia, inauguració oficial de la celebració del 75è Aniversari del CEIP Salvador Vilarrasa i estrena del ball dels capgrossos, Marieta cuetes i Quimet dentetes.

A les 3 de la tarda, representació teatral “En Joan Silencis”. Adaptació d’una obra d’en Miquel Martí i Pol, a càrrec dels alumnes de 6è de l’escola. Direcció i muntatge: Silvestre Oliveras, Joan Coromines i Pere Cerro.