FESTA DE FINAL DE CURS

Com cada any, ens ho vam passar molt bé amb els jocs que ens van organitzar l’alumnat de 6è l’últim dia de curs. Vam esmorzar coca i xocolata que ens va regalat l’AFA i vam ballar unes danses que havíem preparat a l’hora de música.

Tot això amb les nostres famílies acompanyant-nos!

Aquest article ha estat publicat en Cicle Inicial, Educació Infantil, Educació Primària. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *