FOTOS GRUPS 2020-21

XERINGADA AQUÀTICA

AVUI ELS ALUMNES DE 4T HAN POGUT GAUDIR DEL SEU PREMI PER LA CONSTÀNCIA LECTORA D’AQUEST CURS.
EL TEMPS ELS HA ACOMPANYAT I S’HAN POGUT REFRESCAR AMB UNA XERINGADA ESPECTACULAR.

FEM UNA PLASTI-PELI

Ara que acabem el curs, a 6è hem començat a fer projectes que ens fan relacionar molts temes que hem treballat durant l’any. Aquí us deixem una activitat que ens ha agradat molt.

ACTIVITATS AL MES DE JUNY – 3R

MESUREM I CALCULEM

Quant mesuren les coses de la nostra classe?  i la classe? …

PETJADES

Hem fet un taller on hem anat a buscar petjades d’animals i després les hem classificat.

CANT CORAL

ELS ALUMNES DE 6è HEM PARTICIPAT  A LA TROBADA DE CANT CORAL QUE ES VA FER EL PASSAT 13 DE MAIG. DEGUT A LA SITUACIÓ ACTUAL, LA VAM FER TELEMÀTICAMENT.

US DEIXEM L’ENLLAÇ DE TOTES LES ACTUACIONS.

SUPORT VITAL BÀSIC

Avui l’Ivan García, instructor de Suport Vital Bàsic, ens ha fet una classe magistral sobre com fer les maniobres de reanimació cardio-pulmonar amb els ninots. És molt interessant que tots i totes coneguem la seqüència de reanimació per poder salvar vides.

PROJECTE INVESTIGA: LA COVA DEL SARDO

ELS ALUMNES DE 6È CONTINUEM TREBALLANT EL NOSTRE PROJECTE D’ARQUEOLOGIA A LA COVA DEL SARDO.

ALTAFULLA 2021

PER FI!!!

ELS ALUMNES DE 6È HEM ANAT DE COLÒNIES A ALTAFULLA. DESPRÉS DE TANT TEMPS HEM POGUT GAUDIR DE L’EXPERIÈNCIA DE CONVIURE AMB ELS  COMPANYS I COMPANYES FORA DE L’ESCOLA.

DURANT AQUESTS DIES HEM FET: ARBORISME, ACTIVITATS AQUÀTIQUES , HEM VISITAT UNA VIL·LA ROMANA … I HEM JUGAT A LA PLATJA.

ELS ESCOMBRIAIRES DE LA NATURA-SORTIDA 4t

Hola a tothom,

Aquí teniu un vídeo que resumeix la nostra sortida a la Torre de Tamúrcia i el treball posterior.

Volem agrair molt especialment la col·laboració de l’Escola de Natura de Barruera i a l’expert Antoni Margalida.

LAND ART 4t A

Hola a tothom,

L’alumnat de 4t A vol compartir les seves obres d’art a l’aire lliure, utilitzant materials que ens oferia el pati.
Esperem que en gaudiu!

Publicat dins de Educació Primària | Deixa un comentari