Com cada any, ens ho vam passar molt bé amb els jocs que ens van organitzar l’alumnat de 6è l’últim dia de curs. Vam esmorzar coca i xocolata que ens va regalat l’AFA i vam ballar unes danses que havíem preparat a l’hora de música.
Tot això amb les nostres famílies acompanyant-nos!
