FÒRUM D’ESCOLES VERDES A VIELHA

Aquest any el fòrum d’Escoles Verdes que se sol fer pels voltants de final de curs es va portar a terme a Vielha el dia 2 de juny (uns dies abans del DIA MUNDIAL DEL MEDI AMBIENT).

Deu representants de l’escola, 2 mestres i 8 alumnes de 3r, 4t i 5è, ens vam reunir amb mestres i alumnes d’altres centres de la Val d’Aran i el Pallars Jussà.

Primerament es van fer unes presentacions institucionals i de seguidament es va portar a terme el Mercat de Projectes on l’alumnat explicava un projecte treballat al seu centre. Nosaltres, com no podia ser d’altra manera, vam presentar el nostre projecte d’escola d’enguany, que entrava de ple en la sostenibilitat i la coneixença del propi territori.

Després vam dinar totes juntes compartint postres i vam fer uns tallers. Finalment, vam fer una petita rua pels carrers centrals de Vielha.

Va ser un treball molt interessant i vam poder prendre algunes idees per a noves accions d’Escola Verda de cara al curs vinent.

Aquest article ha estat publicat en Cicle Inicial, Educació Infantil, Educació Primària. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *