Sortides

LA TARDOR

La sortida de la tardor va ser molt divertida. Va manar a una masia on ens va rebre la castanyera i ens va torrar personalment castanyes per a menjar-les a casa. Després vam visitar els animals de la granja: una vaca, ovelles, galls d’indi, gallines… i fins i tot un poni!

Després ens van dividir en grups i vam elaborar la recepta dels panellets amb les nostres pròpies mans! Quan es van acabar de coure, ens vam acomiadar dels monitors i vam tornar cap a Abrera!

HEM ANAT AL LICEU

Hem anat al Liceu amb tots els alumnes de primària de l’escola i ens ha agradat molt! Vam veure les rambles plenes de gent i el gran teatre del Liceu ens va impactar molt perquè està fet d’or per dintre! També tenia unes pintures als sostres que vam pensar que haurien sigut molt difícils de fer… Pel que fa a l’obra de teatre i màgia, ens vam quedar bocabadats i vam gaudir molt!!! Finalment, va manar a dinar al parc de la Ciutadella i cap a l’escola!

EXCURSIÓ AL PARK GÜELL

HEM ANAT DE COLÒNIES!!

HOLA FAMÍLIES!!!
AQUÍ TENIU UN PETIT “TASTET” DELS MOMENTS MÀGICS QUE HEM GAUDIT DURANT LES COLÒNIES!! EN EL CD DE FINAL DE CURS I TROBAREU TOTES LES FOTOS PERÒ DE MENTRES…
ENS HO VAM PASSAR GENIAL I ENS VA ENCANTAR COMPARTIR TANTES ESTONES AMB ELS NOSTRES COMPANYS I COMPANYES!

Avui, dia 9 de març, els nostres alumnes han anat a la biblioteca. Ahir la Núria, de la biblioteca, ens va portar
unes pedres que havien trobat i ens va dir que anessim avui per descobrir per a què servien. A més de veure les fotografies de com se l’han passat allà dins i desprès fora, jugant, pregunteu al vostre fill/a què ha passat.

Alumnat de P5 a la biblioteca

SORTIDA ALS BOMBERS DE MARTORELL

HOLA FAMÍLIES!!
Com ja sabeu aquest curs estem treballant els oficis! El nostre primer contacte amb el tema ha estat la sortida que hem fet al parc de bombers de Martorell. Els bombers ens han explicat la seva feina i ens han donat consells bàsics en cas d’incendi.
Ens han ensenyat les eines que fan servir, els diferents camions que tenen i fins i tot ens han donat una volta amb ell!!
A l’Anna l’han pujat molt amunt molt amunt amb un camió que porta una escala i una cistella, nosaltres l’esperàvem a baix!
Hem après un munt de coses i ens ho hem passat genial!! Els bombers van ser molt amables amb nosaltres i ens van ensenyar i explicar la seva feina.
Ara us esperem a vosaltres papa i mama!!
Moltes gràcies!
Us deixem també els nostres dibuixos dels oficis i de l’excursió.

LA VEREMA

Aquest mes d’octubre hem anat d’excursió a Vilafranca del Penedès a fer la verema. A la masia vam veure vinyes i molts ceps!! Ens van deixar tallar el raïm i després trepitjar-lo com feien els pagesos antigament.
Després vam anar amb un trenet per les Bodegues Torres on ens van ensenyar les caves, com feien el vi, on el guardaven, etc… tot i que estava molt fosc vam ser molt valents i valentes!!
Durant aquesta excursió hem après un munt de coses sobre el raïm, les vinyes etc, i a la classe seguim treballant sobre aquest tema. Estem construint el nostre cep entre tots i aquí el podreu veure amb totes les altres coses relacionades amb la tardor!
Fins aviat!