El que fem a la classe

CASTANYADA  I  HALLOWEEN

Aquest any hem celebrat la Castanyada i Halloween a l’escola. Com a novetat, hem pogut venir disfressats de bruixes I bruixots per la tarda. Ens ho hem passat molt bé però també hem passat por ja que els grans havien preparat un passatge del terror que ens va posar els péls de punta! També hem elaborat una recepta de tardor per compartir-la amb tota l’escola i ens va quedar deliciosa!

ANGLÈS

A la classe d’anglès hem estat practicant en parelles amb alguns objectes que utilitzem  a la escola.

COMIAT

AQUÍ PODEU VEURE LA PRIMERA PART DEL NOSTRE COMIAT D’EDUCAIÓ INFANTIL. EL CURS VINENT JA SEREM ALUMNES DE 1R DE PRIMÀRIA.

COMIAT

FEM GRAFISME

Hola famílies!

Hem fet una sessió de grafisme amb activitats molt divertides i les volem compartir amb vosaltres!
Mireu, mireu!

PSICOMOTRICITAT

HOLA FAMÍLIES!!
COM JA SABEU DIJOUS I DIVENDRES SEMPRE HEM DE VENIR AMB L’EQUIPAMENT PER A FER PSICOMOTRICITAT!! DIJOUS VAM ANAR TOT EL GRUP AMB L’ANNA I VAM ESTAR JUGANT LLIUREMENT AMB ELS MATERIALS DE LA SALA.
DESPRÉS VAM TOCAR I JUGAR AMB UNES PILOTES MÀGIQUES QUE TENEN PURPURINA PER DINS I FAN LLUM! HO VAM PASSAR MOLT BÉ!!

TRES CONTES EN UN TRIS TRAS

Hola papas i mamas!

Divenres dia 11 vam anar a la biblioteca del poble a veure una obra de teatre que es deia “Tres contes en un tris tras!”. Ens van explicar tres contes molt divertits!!
-A què fa gust la Lluna
-El peix Irisat
-La geganta Marcelina
Ens ho vam passar molt bé!!

RACONS DE TREBALL

GRAFISME

OLI

HOLA FAMÍLIES!!

POTSER ELS VOSTRES FILLS I FILLES JA US HAN ANAT INFORMANT SOBRE ELS TEMES QUE ANEM TREBALLANT A LA CLASSE. A PARTIR DE LA RECOLLIDA DE L’OLI HA SORGIT UNA MICA L’INTERÉS, AIXÍ QUE HEM ANAT FENT UN SEGUIT D’ACTIVITATS PER TAL DE TENIR MÉS INFORMACIÓ SOBRE AQUESTA SUBSTÀNCIA QUE PORTEM A L’ESCOLA ALGUNS DIVENDRES!!

ENS AGRADA MOLT OBSERVAR LA GRÀFICA DE LA RECOLLIDA DE L’OLI I SOBRETOT SI LA NOSTRA CLASSE ÉS LA QUE EN PORTA MÉS!!

VAN GOGH

HOLA FAMÍLIES!!
COM JA SABEU A LES SESSIONS DE PLÀSTICA ENS AGRADA MOLT CONÈIXER NOUS ARTISTES I TREBALLAR AMB LA SEVA OBRA.
AQUESTA VEGADA LI TOCA A VAN GOGH, L’ANNA ENS HA EXPLICAT QUE TENIA UN CARÀCTER MOLT FORT I MOLT MAL GENI, FINS I TOT QUAN ES VA ENFADAR MOLT AMB UN AMIC SEU, ES VA TALLAR L’ORELLA.
TAMBÉ LI AGRADAVA MOLT PINTAR-SE A ELL MATEIX, AIXÍ QUE AVUI ENS HA TOCAT EL TORN A NOSALTRES I ENS HEM FET UN AUTORETRAT. DESPRÉS L’HEM PENJAT AL PASSADÍS COM SI FÓS EL NOSTRE PROPI MUSEU I HEM INTENTAT ENDEVINAR QUIN NEN O NENA EREN!

EL REI CARNESTOLTES!!!

HOLA FAMÍLIES!!

QUINA SETMANA DE DISBAUXA ENS HA FET PASSAR EL SENYOR CARNESTOLTES!! EL REI DE LA FESTA, LA GRESCA, LES TONTERIES…

LES CONSIGNES HEM COMPLERT SINÓ ELS CAGAMANDÚRRIES  UN GOMET ENS ENGANXAVEN O LA CARA ENS PINTAVEN.

I DIJUS GRAS COM DIU EL REI CARNESTOLTES A MENJAR MOLT I MOLT!!

I LA RUAAAAAA

ELS REIS MAGS ENS HAN PORTAT REGALS!!!

Famílies bon any!!
Ja tornem a ser aquí i a l’escola també han vingut els reis. Hem jugat amb les joguines dels altres companys i companyes i ens ho hem passat molt bé!!

HOLA FAMÍLIES!!
COM JA SABEU A P5 SEGUIM FENT JOCS DE TAULA, PERÒ ELS ANEM CANVIANT I CADA VEGADA ES VAN COMPLICANT MÉS. ÉS UNA ESTONA QUE ENS AGRADA MOLT PERQUÈ ESTEM AMB DUES MESTRES, LA YOLANDA I L’ANNA, I COMPARTIM MOMENTS ENTRANYABLES AMB ELS NOSTRES COMPANYS I COMPANYES DE L’AULA.
AQUEST ANY HEM INTRODUiT EL MEMORY D’ESTAMPATS I CIRCULAR (JA NO SÓN ANIMALS), L’ARQUITECTURA TUBS, LES CARTES DEL BOB ESPONJA I SEGUIM AMB ELS LEGOS I L’OCA. AHH I NO ENS OBLIDEM DEL QUI ÉS QUI!!
AQUÍ TENIU ALGUNES FOTOS!

RACONS DE TREBALL

ELS RACONS DE TREBALL TAMBÉ ENS PERMETEN TREBALLAR EN PETITS GRUPS I AMB ALTRES MESTRES A L’AULA. LA CONSOL SEMPRE ESTÀ AMB NOSALTRES I EN ALGUNES VE LA MONTSE!
COM JA SABEU QUE SOM ELS MÉS GRANS D’INFANTIL I QUE PORTEM MOLTS ANYS PRACTICANT, ELS NOSTRES SÓN ELS RACONS MÉS DIFÍCILS DE TOTS!! PERÒ ENS EN SORTIM MOLT BÉ!

GRAFISME

EL GRAFISME TAMBÉ ENS AGRADA MOLT, COM JA SABEU ESTEM AMB MIG GRUP I AIXÒ ENS PERMET TREBALLAR DE MANERA MÉS INDIVIDUALITZADA I EN PETITS GRUPS. A PART DELS RACONS DE GRAFISME TÍPICS (LA SORRA, L’ESPUMA, ENCAIXOS, PLASTILINA, RESEGUIR…) APROFITEM PER FER ACTIVITATS DE LA TARDOR COM ENGANXAR TROSSETS DE FULLES, PREPARAR LES COSETES DE NADAL I COMENCEM AMB L’HIVERN!

DIA DE FRUITA!!

Hola famílies!!

Quina setmana més completa: bombers, i a l’endemà han vingut de l’ajuntament a parlar-nos del consum responsable d’aliments.

La Marta ens ha explicat un conte i ens ha donat consells dels aliments que són més saludables pel nostre cos.

Hem après moltes cosetes com què vol dir dolç i salat, i hem menjat un tros de poma! A la classe seguirem treballant sobre aquest tema ja que és molt interessant!