Els descobridors i exploradors visitem el Museu Marítim

El divendres 3 de maig els descobridors i exploradors vam visitar el Museu Marítim de Barcelona.

Després d’esmorzar i jugar una estoneta al pati del museu, vam entrar dins per grups. El grup dels descobridors va fer l’activitat “ la mar de cels” dins del planetari. El David, el guia del museu, va explicar-nos un conte sobre el cel i els seus elements. Vam poder veure com eren les estrelles, la lluna, els planetes del nostre sistema solar i altres elements de l’espai.

Mentrestant el grup dels exploradors van realitzar una visita lliure per dins el recinte. Allà vam veure vaixells de diferents èpoques, vaixells de vela, de carbó, de rems,.. També vam aprendre que els vaixells estan fets de fusta, ferro i que les veles són de roba. El mar també té carreteres que no es veuen i estan dibuixades en mapes que els capitans dels vaixells segueixen per arribar als ports.

Un cop acabades les activitats al voltant de les dues, vam dinar tots junts i després de jugar una estoneta, va venir l’autocar que ens va portar cap a l’escola.

Mireu que bé ens ho vam passar!!!

 kgj

Aquest article ha estat publicat en 01- General, 02- Educació Infantil, P3. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *