DECOREM EL PASSADÍS DE LA PRIMAVERA

Els nens i nenes de l’Escola Povill hem aprofitat aquests dies per a decorar el nostre passadís amb paisatges primaverals.
Aquí us pengem unes fotos de com ens convertim en pintors per un dia.
Esperem que us agradi la nostra obra.

Aquest article ha estat publicat en 02- Educació Infantil, P3, P4. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *