REBEL·LIÓ A LA CUINA!

No us penseAssaig general de la cantatau que ens hem tornat cuiners (que podria ser…) el què passa és que els nens i nenes de 2n de primària hem participat en una cantata que es titula precisament així: La rebel·lió a la cuina. Després d’assajar durant tot el curs, per fi el passat diumenge dia 20 de juny, ens vàrem trobar al teatre de la Passió d’Olesa amb tots els nens i nenes de 2n de les altres escoles del poble per interpretar aquesta cantata tan divertida. L’acte el va organitzar l’escola de música i ens van acompanyar amb una orquestra de luxe formada per gots, olles, cassoles i culleres. Ho vam fer molt bé i al final del concert ens van felicitar. Som uns artistes!

Aquest article ha estat publicat en 01. General, 03. Primària, Cicle Inicial. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.