ELS ALUMNES DE 4T AL MUSEU DARDER

Aquest mes de gener hem visitat dues vegades el museu Darder.
El dimarts 19, vàrem fer uns tallers sobre mamífers i vàrem conèixer les sales del museu dedicades als animals i a la figura de Fransesc Darder i Llimona.
El dimecres 27, vàrem realitzar una visita a l’exposició de matemàtiques. Allà vàrem poder manipular, experimentar i “trencar-nos el cap” amb les situacions que ens proposaven. Esperem que l’any vinent hi tornin!!

MUSEU DARDER 4T

LA GIMNÀSTICA A 6è

Alumnes de 6è!! Recordeu quan pràcticavem gimnàstica? Aquí teniu el vídeo de tot allò que vam estar treballant. No som gimnastes professionals però està clar que hi vam posar totes les ganes del món! Podeu buscar-vos al vídeo a veure com us surten els elements que treballàvem, si col•loqueu bé les mans i l’esquena…
Tots plegats hem treballat de valent i hem millorat molt. Encara recordo que alguns de vosaltres dèieu que era impossible que us sortís una roda, una planxa, o d’altres figures. Doncs aquí en teniu la prova! Des d’aquells intents frustrats que no surten i ens fan esclatar de riure fins aquells cops que ens sortia tan bé que no ens ho crèiem. Continueu així, sou uns cracks!

[vimeo]https://vimeo.com/154013591[/vimeo]

LES CONSIGNES DEL REI CARNESTOLTES

El rei carnestoltes ha arribat i un bon grapat de coses hem de fer!!!

Dilluns 1: “El dilluns tots i totes amb barretina (o barret) per no passar fred”
Dimarts 2: “Aquest dimarts vindré i una peça de roba girada portaré”
Dimecres 3: “Guapos i guapes estarem si pinces de roba ens posem”
Dijous 4: “El dijous per lluir, amb un pentinat divertit hem de venir”
Divendres 5: “Perquè sigui un divendres bestial tothom que porti un animal, al
barret enganxat, a l’esquena penjat o de bufanda, tant se val”

foto 1

foto 4

APRENEM A CIRCULAR – 1R

A l’àrea de Medi Social estem treballant el carrer i els transports. A partir d’una sortida al voltant de l’escola, ens hem fixat amb els noms dels carrers i hem vist que hi ha molts senyals de circulació que tenen diferents significats.
Amb un plànol de la zona de l’escola els hem ubicat, hem après el seus significat i els hem reproduït. També hem fet una pràctica amb patinets a la pista, com si fos un circuit. Som uns conductors excel·lents! Mireu, mireu…

APRENEM A CIRCULAR 1R

Aprenem a circular from Escola Pla de l'ametller on Vimeo.

PSICO A P5

Amb els alumnes de P5 ja fa un trimestre que estem treballant moltíssim. La psico sempre la fem al gimnàs de l’escola. Una de les activitats que fem són el racons d’experimentació. Fem quatre racons amb material divers on podem jugar. Alguns dels materials que utilitzem són: pilotes, aros, diaris, plataformes, cordes, taps de suro, fustes, matalassos, bancs, mocados … . Mireu, mireu surten unes activitats molt xules!!

AULA D’ACOLLIDA!

Durant el primer trimestre, els alumnes de l’Aula d’Acollida vam aprendre les paraules necessàries per expressar les nostres emocions i saber-les identificar. Les vam començar a treballar a partir del conte d’Anna Llenas, “El Monstre de colors”. Amb ell vam poder veure la importància que té poder diferenciar les emocions que podem sentir en el dia a dia i, a més a més, saber-les gestionar.
A partir d’ara, ja podrem verbalitzar les nostres emocions en català!

les emocions

monstre dels colors

A P3 EXPERIMENTEM I OBSERVEM LA TARDOR

Durant els passats mesos de novembre i desembre hem fet una sèrie d’activitats al voltant de la tardor.
Hem sortit al parc a buscar fulles, hem recollit fulles, pinyes, aglans i altres materials del bosc per poder manipular, observar i jugar al racó de descoberta on hem pogut fer classificacions, apilonaments, composicions…
També hem fet rodes d’activitats amb fruites de la tardor, carbassa, caquis, boniatos, nous i magranes i les hem pogut tocar, tastar, olorar, observar-ne les seves propietats, textures, formes i colors.
Hem fet molts treballs de plàstica i de música relacionats amb la tardor.
Aqui en teniu un resum fotogràfic:

28 de gener de 2016

ACTITUD… LA MILLOR COMPANYA!

Bona part del primer trimestre i a començament del segon, els alumnes de 5è hem treballat l’actitud i el comportament a les pistes, camps i espais de joc. Un ingredient imprescindible a l’hora de fer Educació Física són els valors i la manera com ens comportem amb la resta de companys. Per tot plegat, hem treballat amb un munt de jocs cooperatius i reptes per aconseguir amb gran grup. Sovint ha estat molt més fàcil del que pensàvem perquè, junts, tenim més força!

[vimeo]https://vimeo.com/152681683[/vimeo]