CARNAVAL A L’ESCOLA!

Aquest any el Rei Carnestoltes,

el Rei dels poca-soltes,

diu que fem allò que ell mana,

cada dia de la setmana:

DILLUNS, del llit cauràs i amb pijama vindràs!

DIMARTS, de hippy aniràs i als companys, un somriure els donaràs.

DIMECRES, vestits d’oficis anirem i a l’escola ens divertirem!

DIJOUS, tothom només d’un color, així serà el vestit millor.

DIVENDRES, mostrarem les màscares que hem fet amb tantes ganes.

TOTES LES IMATGES DE LA SETMANA!

DIA ESCOLAR DE LA NO-VIOLÈNCIA I LA PAU

El dia 30 de gener se celebra el DENIP (Dia Escolar de la No-Violència i la Pau).

A l’escola ho vam celebrar divendres  parlant-ne amb els companys i les companyes.

Per acabar l’activitat vam decorar el passadís de l’escola amb unes boles del món

en les que hi vam escriure unes frases que cada alumne va pensar, escriure i explicar als i les companyes.

CLEAN UP DAY!

9 octubre

CLEAN UP DAY!

Un any més hem participat a la iniciativa Europea Let’s clean up Europe!

És una acció comuna a tot Europa per conscienciar sobre la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada a la natura i promoure accions de sensibilització a través de la recollida d’aquests residus abocats il·legalment als boscos, platges, marges de rius, etc.

Com a mesura preventiva davant de la situació excepcional del COVID-19, la campanya d’enguany, que estava previst realitzar del 8 al 10 de maig de 2020, va quedar ajornada a l’espera d’una nova data a nivell europeu.

Finalment aquesta edició es va celebrar el 18, 19 i 20 de setembre de 2020

A causa de la pluja, a Belianes vam ajornar l’acció fins el dia 9 d’octubre.

Les i els alumnes i mestres del centre vam visitar, per grups estables, diversos indrets del municipi i els vam deixar ben nets!

Podeu consultar les accions que es van dur a terme al següent enllaç: