CM I CS AL PALAU ROBERT

ACTE DE LLIURAMENT DE PREMIS DEL CONCURS DE CARTELLS
El dijous 4 d’abril vam anar al Palau Robert, a Barcelona, a l’acte de lliurament de premis del Concurs de cartells. El grup d’alumnes de CM del curs 2011-12 van quedar segons.
Presidia l’acte el Conseller d’Agricultura de la Generalitat de Catalunya, l’Hble Sr. Josep Mª Pelegrí, en el seu discurs ens va felicitar per l’esforç fet en el treball, ens va explicar que per tenir una bona salut és important menjar fruita 5 cops al dia i fer esport. Vam fer un pacte i ens vam comprometre a donar bon exemple als nostres companys més petits ensenyant-los que és bo menjar fruita.
Des d’aquí ampliem aquest missatge a les famílies i a tothom : Per gaudir d’una bona salut hem d’alimentar-nos bé, menjar més fruita, amanides i verdura i practicar esport, així evitarem el sobrepès i altres malalties.

Aquest article ha estat publicat en Sortides. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *