Category Archives: Educació Infantil

P-4 VISITA EL PARC DE BOMBERS

A la classe de P-4 estem fent el projecte dels bombers. Com sempre les famílies ens han aportat prou informació, i els nens/es molts camions i ninos, ja tenim tot un parc de bombers a la classe. Per aprendre més coses vam anar al parc de bombers del Turó d’en Caritg.
Ens hem posat la jaqueta i el casc, hem pujat al camió, hem vist les eines, els vehicles, ens han explicat com s’apaga el foc, hem vist com practicaven els bombers. Hem gaudit i après molt.

Racons de treball a P-5

Cada dilluns fem racons de treball. Ens agraden perquè podem treballar de manera més autònoma i en petits grups. Aquesta última tanda hem fet racons de: grafisme, dibuixar una construcció, jocs de lògica i experimentar amb bigudins i pinces. A part de passar-ho bé, aprenem moltes coses.

La capsa viatgera de P-4

Aquest curs hem iniciat la Capsa viatgera a P-4. Un recurs per treballar l’expressió oral i escrita a partir de la motivació de la visita setmanal que fa la Capsa a casa d’un nen/a.
Cada famÍlia decora un tros de la capsa i el nen/a aporta un objecte que la resta de la classe ha d’endevinar.
L’experiència és molt motivadora, tots/es volen emportar-se la Capsa viatgera a casa seva.
Felicitem les famílies que col·laboren amb una decoració meravellosa.
Aquí en teniu una mostra …

Ceres i Pintures

Com ja sabeu a l’etapa d’educació infantil el llenguatge plàstic i artístic resulta fonamental pel desenvolupament de l’ infant perquè li permet expressar els seus sentiments, pensaments, interessos, … , mitjançant una activitat creativa. Així que els nens i nenes de P3 hem volgut experimentar amb ceres blanques i pintures de colors, aquí us presentem aquesta petita selecció: