FALCONERS

Els alumnes de cinquè hem fet unes quantes sessions de falconers. Es tracta de fer diferents figures amb el nostre cos juntament amb els companys. Ens ho hem passat molt bé.

4 thoughts on “FALCONERS

1. Cristina pujolar

Em va agradar molt el tema de la falconera.Pena que només el fessim, tres sessions. GRACIES PER LES FOTOS I PER FER UN TEMA TAN DIVER!!!!!!!!!!!!!
    Espero que algun dia el tornem a fer!

2. Cristina pujolar

El tema de falconers em va agradar molt. Sobretot el dia que podiem fer lliure i ens tirabes fotos. GRACIES PER FER UN TEMA TAN DIVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Espero que el tornem a fer algun dia!

Cristina
    Pujolar
    Juanola

3. carla

va ser super guai fer el tema de falconers. Era mollt emocionant i divertit. Magradaria que agues durat mes va ser un tema mol divertit. Semblavem profasionals jjiji

4. Jasmina

Molt bé! molt interessant i divertit per al alumnes!!! la meva germana arribava a casa demanant-me que fessim figures.