Pla Català de l’esport

Objectius

Fomentar l’esport en edat escolar mitjançant un ampli ventall d’activitats esportives: voleibol, bàsquet, esports de raqueta,….

Fomar els coordinadors del pla.

Formar els dinamitzadors per tal que en el futur siguin monitors/entrenadors esportius.

Organització

Aquest curs escolar 2010-2011 es realitzaran 3 activitats ben diferents: al primer trimestre tennis, al segon trimestre escalada i al tercer trimestre aeròbic funky.

Cada cicle tindrà un dia de la setmana assignat per a realitzar les activitats. Els alumnes de Cicle Inicial la realitzaran els dilluns, els de Cicle Mitjà els dijous i els de Cicle Superior els dimarts.

Jornada de Dinamitzadors de Primària (20/11/2009)

El passat dia 20/11/2009 dos dinamitzadors de l’escola varen assitir a la jornada de dinamitzadors de Primària que es va celebrar a Banyoles. Aquests 2 alumnes van poder gaurdir d’una jornada teòrico-pràctica on van poder practicar diferents esports: piragüisme, ultimate, kinball, BTT, Korfball…A més, van fer un dinar amb la resta d’alumnes de la Garrotxa.

Trobada de Primària Banyoles (19/04/2010)

El passat dimecres 14/04/10 els alumnes de cicle superior de l’escola van assitir a la Trobada de Primària de Banyoles.

Els alumnes, repartits en diferents grups, van poder gaudir d’una jornada de diferents activitats esportives: piragüisme, inflables, jocs tradicionals, jocs i esports alternatius, esports col·lectius i expressió corporal.

La jornada va finalitzar amb una espectacular coreografia on hi van participar 2500 alumnes de tota la provincia de Girona.