FEM LA PORTADA DEL TREBALL DE LA GARROTXA

Durant aquest primers mesos de curs escolar els alumnes de cicle mitjà hem estat treballant el vulcanisme, el relleu, la vegetació i la fauna de la Garrotxa. Per fer-ho hem buscat informació, ho hem treballat a classe, hem fet dues sortides, una al volcà Montsacopa on vam fer lectura del paisatge i l’altre al Parc Nou, on hem visitat el museu dels volcans i hem observat la vegetació, estem fent uns treballs d’informàtica,… En fi, creiem que és un treball engrescador i molt útil. Ara a classe estem elaborant les tapes de l’àlbum amb fulles d’arbres que vam recollir al Parc Nou.
Us agradaria veure com han quedat? Aviat les penjarem. Esteu atents al nostre bloc!!!!!!!!!!

240px-quercus_robur

4 thoughts on “FEM LA PORTADA DEL TREBALL DE LA GARROTXA

1. mmacias Post author

Hola nens de 3r, estic contenta que us agradin les excursions que fem. Normalment són molt divertides.

2. els nens de 3r

hola Montse som els nens de 3r ens va agradar molt quan vam anar d’ excursió i com vam fer activitats .

adeu Montse

3. mmacias Post author

Aquest trimestre hem fet coses molt divertides i hem après moltíssim. Però no et preocupis encara ens queden dos trimestres més per continuar gaudint.

4. Ainoa_*

Lo bé que ens ho vam passar fent aixo!!! Va ser “SupeR”
    Espero que tornem a fer coses tan divertides!!!!!!!

Adéuu.__***