JA TENIM CINC REIS DE LES TAULES

Alguns dels alumnes de 4t ja s’han llençat de ple en el meravellós món de les taules. Bé, a vegades no és tan meravellós. Perquè primer s’ha d’aconseguir memoritzar-les molt i molt i molt fins a arribar al punt de no fallar-ne cap. I això és el que han aconseguit en Sergi, en Gurkirat, en Mustafà, l’Anhid i l’Ivan. Per tant des del nostre bloc proclamem reis de les taules a aquests fantàstics estudiants. Enhorabona!!!!!!

De reis de les taules

10 thoughts on “JA TENIM CINC REIS DE LES TAULES

1. mmacias Post author

Hola Anhid,
    les mates són molt divertides, m’agrada que et diverteixis aprenent.
    També m’agrada que em diguis que sóc bona mestra.

2. any

Hola Montse, sóc l’Anhid
    M’agraden les fraccions molt
    és molt divertit i també m’agraden les taules
    eres la mejor Montse enseñando cosas

3. mmacias Post author

Maria, avui estic molt contenta, 6 alumnes més han estat reis de les taules i n’hi ha tres o quatre que n’han fallat una o dues, per tant segurament la setmana que ve ja ho seran.

4. maria

Hola Montse !!!!!!!!!!!!!!
    estic molt contenta de ser reina de les taules
    avui qui ha entrat?

adeu fins demà

5. mmacias Post author

Molt bé Ainoa, estic segura que ho aconseguiràs

6. mmacias Post author

Ivan, estic molt contenta de que t’hagi ajudat a ser rei de les taules. Continua com ara i arribaràs lluny

7. ivan

Hola Montse m’ha agradat ser rei de les taules, des de 3r m’han costat molt però ara a 4t m’has ajudat a tenir ànims i ara sóc rei de les taules.

Adéuuuu!!!!!!!!!!!

Ivan

8. Aini

Hola Montse!Ja veuras que la setmana que ve seré reina de les taules. Estudiaré molt i molt i molt.I també m’ha agradat molt el joc dels numeros romans.Adeú…

Ainii(Ainoa)

9. mmacias Post author

Segur que sí Sandra, n’estic ben convençuda que la setmana que ve, ja seràs reina de les taules. Ànims!!!

10. MIXETA

Hola Montse!!!

Jo trobo que els numeros romans i les taules de multiplicar són molt facils. Espero que el dia següent sigui reina de les taules perquè només en vaig fallar 2 que eren el mateix ara me n’he d’enrecordar 8X8=64.

ADÉU I FINS UN ALTRE
    UN PETÓ