Els de quart hem fet la unitat de mates de fraccions. Ens ha agradat molt en general, però els problemes de fraccions ens han portat problemes. És per això que us he penjat un quants problemes d’aquest tipus perquè practiqueu i milloreu en aquest aspecte. Ànims que tots podeu!!! Hem de guanyar la partida als problemes !!!!!!!!!!!!
Problemes De Fraccions
View more presentations from montmaar.
Oh!!!!!!!! Sandra!!!!!!!!!!!!! Quin desastre!!!!!!!!!!!
Aquí a l’escola tots t’enyorem. Esperem que ben aviat es posis ben bona
Montse
Hola Montse!!!!
Saps que abans estava amb mal de cap i de coll. Dons ara estic amb la passa de la panxa.
Espero tornar a anar un altre cop a l’escola.
Fins el dia que em trobi millor.
Dew, un petó molt gros.
Sandra
Hola Anhid, demà corregirem els problemes de fraccions. Me n’alegro que ja els entenguis molt bé. Si un altre dia no entens qualsevol cosa m’ho demanes i ja està.
Montse
Hola Montse
soy Anhid
Y ya he hecho los problemas de fracciones estaban muy faciles .
gracias por explicarme cuando hay que restar i cuando no hay que restar ya lo he entendido.
GRACIAS MONTSE
ADIOS hasta mañana
Aaron, no et preocupis ja n’anirem fent i ja veuràs que al final les trobaràs fàcils i tot.
De totes maneres a classe sempre que no entenguis alguna cosa pregunta-ho, jo sempre t’ho explicaré
Montse
Sandra, com estàs? et trobes millor?
A veure si vens aviat, que et trobem a faltar.
Que bé que hagis trobat els problemes fàcils. Això vol dir que t’estàs convertint en una bona matemàtica.
Montse
Hola Braian
Demà corregirem els problemes de fraccions. Si no entens alguna cosa, no pateixis ja ho explicarem.
Gràcies pel comentari.
Montse
Hola montse!
he fet les fraccions i m’han costat una mica peró les he fet adeu i espero que estiguin bé perque m’han costat un petó adeuu
Hola Montse!
Ja he fet els problemes.
Són molt facils.
Jo ja tinc janes de anar demà al teatre.
Per cert quina obra anirem a veure?
Demà ens ho diras?
Dew fins demà un petó.
Sandra
Espero la teva resposta
Montse les fraccions aquestes que estem fent no les entenc mai!!! dew
Hola Paula !
Tant la Montse com jo estem molt contentes que t’agradi el bloc. Esperem seguir així i que us sigui útil per descobrir coses noves i per aprendren i compartir-ne moltes més.
Montse i Neus.
Estic molt contenta que consultis el bloc! Hi ha coses interessant, coses divertides, coses per aprendre, coses per comunicar-nos,… Espero que vagis mirant-lo sovint
Montse
He mirat al bloc hi ha coses molt divertides és un bloc molt bonic sobretót les taules de multiplicar del 9 i el 8 tenen molt de ritme espero que sagueixi aixi aquest bloc. Adéu!
paula puigvert