Els infants d’aquestes edats poden viure les seves inquietuds, les seves pors, els seus desitjos a partir del joc simbòlic i així anar elaborant i entenent tot el món que els envolta. Aquest joc apareix quan l’infant pot substituir el significat d’un objecte per qualsevol altre.
A la sala solen donar-se diferents situacions de joc simbòlic que posen de manifest la necessitat de viure aspectes determinats del creixement: La casa com element protector en la que poden sortir i entrar tot experimentant la seva autonomia. Les identificacions amb personatges fantàstics tot vivint la potència (super-herois, animals ferotges, personatges amb poders,….) o la feblesa (fer de gatet, de bebè,…), etc.
setembre 2025 dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg. « gen. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 Categories
- Cicle Mig (68)
- Cicle Superior (42)
- Educació Infantil (125)
- Escola (110)
- Cicle Inicial (85)
- L'hort (12)
-
Articles recents
Comentaris recents
- Conchi en Museu d’estampació 1r
- Elena García en P4 VA GAUDIR D’UN DIA AL CIRC CRIC
- Mati en Sopar de Gala i Circ
- Ingrid Pleitez en Sopar de Gala i Circ
- Vanessa. Mama Angharad en Sopar de Gala i Circ
Blogroll
Arxius
Meta