2a assemblea

Reciclatge de piles

Al nostre planeta, les substàncies i materials que hi ha dins de les piles poden posar en perill la qualitat de l’aigua, l’aire i la terra en què viuen els nostres peixos, aus, plantes …. i fins a tota a nosaltres mateixos!
És per això que la nostra escola s’ha adherit al projecte “Apilo XII”. La missió és recollir les piles esgotades i reciclar-les. En el procés de reciclatge les substàncies nocives es converteixen en nous recursos i materials que es poden tornar a usar.

1a Assemblea curs 2015-2016

Publicat dins de Escola, General | Deixa un comentari

ASSEMBLEA DELEGATS VERDS

Benvingut margalló

Publicat dins de Cicle Inicial | Deixa un comentari

Plantada 3 d’abril de 2013

Ja ha arribat la primavera i hem sortiit a plantar plantes de temporada que s’han mort durant l’hivern. Hem vist que hi han moltes males herves i les hem començat  a treure. Els propers dies continuarem la feina.

ASSEMBLEA 20 DE GENER DE 2013

El dia vint ens vam reunir en assemblea els delegats verds per explicar-nos com han treballat les diferents classes el camí escolar. Vam presentar els treballs, els camins i algunes propostes de millora i després ho explicarem a la resta de companys.
Les professores van explicar que hi una comissió de pares i mestres que ajuntaran els diferents camins en un de sol.
Finalment hem quedat en una propera assemblea per aprovar el camí i les propostes de millora.

Definint el nostre camí escolar

Amb l’objectiu de fer més segur el camí d’anada i tornada de l’escola a casa, estem treballant tots plegats per tenir un recorregut preferent senyalitzat escollit entre els més utilitzats pels alumnes.

Volem que els veïns i botiguers coneguin aquest camí i col·laborin. Així els nens i nenes poden anar sols o amb amics i amigues amb més autonomia.

Estem comptabilitzant com anem a l’escola, a peu, amb transport públic, amb cotxe o moto. També observem el que ens agrada del recorregut i el que es podria millorar. La llista de les propostes la farem arribar a l’Ajuntament per tal d’aconseguir entre tots una ciutat més sostenible, més segura, més neta i més adequada als infants.

Tots els que formem  l’escola ens hem de comprometre, després del que estem aprenent i reflexionant, a millorar els nostres hàbits a l’hora de moure’ns per la ciutat.

From punt verd camí escolar

L’assemblea de delegats d’escola verda va parlar d’aquest projecte i ells van informar a les seves aules. Els de sisè van ajudar als petits a explicar-ho.

Tot l’alumnat ha assenyalat en un plànol de Santa Coloma el recorregut que fa per arribar a l’escola. Les famílies han ajudat als més petits a fer aquesta feina.

From planol

Els d’Educació Infantil han fet una sortida amb les mestres al voltant de l’escola per observar els carrers i tot el que hi ha. S’han fixat molt en els semàfors, els senyals de trànsit, les botigues… i han explicat si venen a peu, en cotxe o en transport públic.

Els de 1r han respost un qüestionari sobre el seu camí.

A partir de 2n els nens i nenes han treballat amb un plànol del google maps i amb la pissarra digital hi ha assenyalat els diversos recorreguts de tots els de la classe.

La comissió de mares i pares col•laboradors estan analitzant tots els recorreguts que fa l’alumnat i comptant quins són els carrers més transitats.

1a. Assemblea

Neteja jardinets