1r concurs matemàtic 4t

ELS TRES TAMBORS #4CORDES

Aquest segon trimestre a les classes de 4t hem continuat treballant diferents peces de repertori amb els nostres violins i violoncels. A part de la tècnica del pizzicato també estem practicant de tocar les diferents notes apreses amb la tècnica d’arc. Hem après a cantar i a tocar la cançó tradicional catalana “Els tres tambors”.

Esperem que us agradin els vídeos que hem gravat per a vosaltres.

TALLERS DE CARNAVAL 2021

CANÇÓ “MARGARIDETA” 4CORDES

Aquest segon trimestre, a les sessions del projecte 4 Cordes les classes de 4t hem treballat amb el violí i el violoncel la tècnica d’arc. També hem continuat interpretant amb el pizzicato i hem après a tocar i cantar una cançó tradicional catalana titulada “Margarideta”. Ens ho hem passat genial!

DIA DE LA PAU 2021

Els nens i nenes de 4t hem preparat un poema molt bonic sobre la PAU titulat FESTA DE LA PAU (Eulàlia Canal). A la classe d’anglès hem realitzat una activitat titulada: “What does peace mean to you?” Esperem que us agradin!

VÍDEOS DE PRESENTACIÓ 4CORDES 4t

Recull de vídeos de presentació dels alumnes del Projecte 4Cordes de 4t. Participaran en un programa, amb una durada de dos cursos, d’intercanvi d’escoles amb projectes musicals de Catalunya i de Cannes (França) .

BENVINGUTS AL CURS 2020-21

LA VEU DEL 4CORDES

Les mestres del 4Cordes Clara, Carmesina i Xavier us trobem molt a faltar! Us oferim la cançó “La veu del 4Cordes” gravada a casa. Canteu-la amb nosaltres i feu els moviments. Que no pari la música!

TASQUES MOTRIUS 1, 4t A.

MOSTRA D’ACTIVITATS MOTRIUS  DURANT EL CONFINAMENT.

A continuació trobareu un recull d’activitats i tasques fetes per vosaltres, es nota que us agrada fer esport! Seguim en moviment!

Publicat dins de Educació física | Etiquetat com a , , , , | Deixa un comentari

TASQUES MOTRIUS 1, 4t B