Recull de vídeos de presentació dels alumnes del Projecte 4Cordes de 4t. Participaran en un programa, amb una durada de dos cursos, d’intercanvi d’escoles amb projectes musicals de Catalunya i de Cannes (França) .
LA VEU DEL 4CORDES
Les mestres del 4Cordes Clara, Carmesina i Xavier us trobem molt a faltar! Us oferim la cançó “La veu del 4Cordes” gravada a casa. Canteu-la amb nosaltres i feu els moviments. Que no pari la música!
TASQUES MOTRIUS 1, 4t A.
MOSTRA D’ACTIVITATS MOTRIUS DURANT EL CONFINAMENT.
A continuació trobareu un recull d’activitats i tasques fetes per vosaltres, es nota que us agrada fer esport! Seguim en moviment!
TASQUES MOTRIUS 1, 4t B
TASQUES MOTRIUS 1, 4t C
Setmana 4
Hola nois i noies de 4t! Ja ha arribat la Setmana Santa i amb ella us deixem més propostes per no baixar el ritme! N’hi ha algunes que són online i altres que no necessiten internet. També veureu que aquesta setmana hem afegit algunes tasques amb data límit que són obligatòries.
Seguim insistint en què si teniu algun dubte o ens voleu fer algun comentari, ho podeu fer a través dels comentaris d’aquest article que trobareu a sota. Tot i així, ens podeu enviar les tasques obligatòries i qualsevol pregunta, neguit, ganes de compartir o el que necessiteu a través dels nostres correus electrònics.
Us animem a elaborar unes mones ben bones!
Bona Setmana Santa!
CATALÀ
- En aquest enllaç trobareu petits textos amb preguntes que podreu comprovar si heu fet bé o no. Trieu els que us vingui de gust fer.
http://www.xtec.cat/~mgil2243/material/pascual.htm
- Aquí us deixem una fitxa per repassar els noms (comuns i col·lectius), els adjectius i l’anàlisi de frases. És un document que us podeu descarregar i completar o bé imprimir. També us deixem el solucionari per poder-ho corregir.
- Com que sabem que la setmana passada vau analitzar molt bé les frases que us vam plantejar, aquí us deixem la solució perquè ho comproveu.
CASTELLÀ
- Us proposem una comprensió lectora autocorrectiva:
http://www.ceiploreto.es/sugerencias/Comprension_lectora/segundo_ciclo/253/153/index.html
MEDI
- Com que aquests dies heu estat buscant informació sobre el vostre mineral, ara toca que gaudim mentre ens expliqueu tot allò que heu après. Haureu de gravar-vos en vídeo fent la vostra exposició oral durant uns 5 minuts aproximadament i enviar-nos-el. Després els penjarem tots al bloc per tal que pugueu completar la graella del darrera del dossier. Recordeu que l’exposició és en castellà.
S’haurà d’entregar com a màxim el dia 16 d’abril.
- Us demanem que elaboreu aquesta fitxa sobre una de les verdures, hortalisses o fruites que vam plantar a l’hort. Un cop les tinguem totes, les penjarem per tal que pugueu veure les dels vostres companys i companyes.
La data d’entrega serà pel proper dia 14 d’abril, com a màxim.
MATEMÀTIQUES
- Amb aquest link podreu repassar i practicar el càlcul mental: https://www.vedoque.com/juegos/juego.php?j=dado
- Us oferim aquesta fitxa de matemàtiques per repassar la resta portant i la resolució de problemes. Us fem arribar també la solució per poder-la corregir.
ENIGMES MATEMÀTICS (2)
Aquí teniu els enigmes d’aquesta setmana, esperem que us agradin. Us seguim animant a compartir amb els vostres companys i companyes les solucions a través dels comentaris del bloc.
ENIGMA 1:
ENIGMA 2:
Enhorabona Eloi, Mario, Roger, Martí, Nil Sanchez i Berta Vallès per haver encertat les respostes de la setmana passada! Podeu consultar les solucions als comentaris de l’anterior article.
SETMANA 3
Hola a tots i totes! Com esteu?
Aquesta és la tercera setmana de confinament. Esperem que hàgiu pogut tenir moments de tot: moments amb la família, moments per llegir, per dibuixar, pintar, fer exercici físic, per escoltar música… A més, estem segures que esteu treballant de valent, així que aquí teniu noves propostes per fer.
Si teniu algun dubte o ens voleu fer algun comentari, ho podeu fer a través dels comentaris d’aquest article que trobareu a sota.
Una abraçada forta i endavant!
- CATALÀ
Aquí us deixem algunes comprensions lectores autocorrectives. Es tracta de llegir els textos i fer les activitats. Ànims!
Escriu aquestes frases en un full i marca de color blau els noms, en taronja els verbs i en groc els adjectius. Indica-hi també el temps verbal del verb (present, passat o futur) i el gènere i el nombre dels noms i adjectius. Després subratlla en blau el subjecte i en vermell el predicat.
Exemple:
La Marina enviarà molts petons als nens i nenes de Les Fonts.
La Verònica té moltes ganes de veure la seva colla d’alumnes.
L’Anna enyorava als seus alumnes encantadors i treballadors.
- CASTELLÀ
Amb aquest joc de castellà, podreu seguir practicant la temàtica de la síl·laba.
Aquí teniu més propostes per treballar diferents normes ortogràfiques:
https://clic.xtec.cat/projects/ortogra/jclic.js/index.html
Recordeu que podeu seguir elaborant el diari!
- MATEMÀTIQUES
INNOVAMAT: Aquesta és la pàgina web del projecte de matemàtiques que ha iniciat l’escola a Cicle Inicial aquest curs. Per aquestes setmanes de confinament han preparat diferents activitats per fer des de casa i poder treballar les matemàtiques d’una manera diferent: Repte d’aventures, Sessió de consolidació del Laboratori dels Nombres i Activitat de Ciències. Trobareu les explicacions per a cada una de les activitats.
https://innovamat.com/blog/ca/recursos/recursos-per-a-families/recursos-4t/
MATEMÀTIQUES A CASA: En aquesta pàgina web trobareu diferents activitats per descarregar i repassar aspectes matemàtics a partir de jocs.
ENIGMES MATEMÀTICS (1)
Com que sabem que us encanten els enigmes… A partir d’ara, cada setmana penjarem un parell d’enigmes a desxifrar. Us animem a compartir amb els vostres companys i companyes les solucions a través del bloc. Per fer-ho, heu de clicar a “Deixa un comentari”. A continuació, haureu d’escriure la resposta, posar el vostre nom i el correu electrònic dels vostres pares. També heu de clicar a “No soc un robot”, si no voleu que us confonguin amb un!
A veure qui troba la resposta correcta! La setmana que ve la podreu veure al pròxim article.
ENIGMA 1:
ENIGMA 2: