ALUMNNES DE 5è: CANTÀNIA 2016 BABAUA “LES DESVENTURES DE MIMÍ”

Un any més, els alumnes de 5è de l’escola  Les Fonts han participat al Projecte Cantània.
El projecte Cantània consisteix en la preparació i interpretació d’una cantata. Engloba tant a l’alumnat com al professorat ja que consta de diferents fases d’actuació: sessions de formació amb el professorat, treball del professorat amb el seu alumnat i concerts finals interpretats per l’alumnat.

Cada curs, l’Auditori de Barcelona, el principal promotor, estrena una nova cantata, per a 9 instrumentistes i cor, signada per prestigiosos músics i lletristes catalans.

Durant tot el curs escolar a l’aula amb l’objectiu d’organitzar un acte per als i les alumnes que, per les característiques globals pensades exclusivament per a ells, per la qualitat i per la implicació personal i col•lectiva en l’acte, es converteixi en una vivència musical important i inoblidable per a tots.

Doncs bé, ja podeu gaudir de l’enregistrament sencer del concert de CANTÀNIA 2016 BABAUA “Les desventures de Mimí” enregistrat al Teatre Monumental de Mataró el dissabte 7 de maig de 2016 a les 12 del migdia. Ha sigut un concert genial, les cançons han sonat d’allò més bé. Després d’assajar intensament el resultat ha estat un magnífic espectacle. Moltes felicitats artistes de 5è, sou fantàstics!!!

Jordi Domènech: Música / Pere Riera: Text

Escoles participants: