Una cançó de Nadal per somiar un nou demà
Tots i totes sabem que amb l’ajuda de la música podem fer realitat molts somnis.
Us engresquem que aquest Nadal feliciteu les festes amb música, amb una nova cançó de David Melgar (música) i Gibert d’Artze (lletra), creada des del Camp d’Aprenentatge Pau Casals. El Nadal també és un bon moment per recordar la importància de la música en l’educació dels nostres alumnes. Els mateixos autors de Mirall de Pau i Obre els ulls han composat la nadala “Somiem tots junts”.
L’enregistrament es va fer el 5 de novembre de 2014 a l’estudi del CdA Pau Casals i interpreat, un cop més, per Àngels López i els seus alumnes de 5è d’Educació Primària de l’Escola Pau Casals del Vendrell.
Més informació, descàrregues mp3. base instrumental, partitures de piano, partitures de les veus, guió d’acords i lletra a la Web del Camp d’Aprenentatge Pau Casals.
De moment han penjat un vídeo provisional amb la lletra per anar practicant. Al desembre ens presentaran el nou vídeoclip.
Gaudiu de la cançó!
Xavier
Molt maca la cançó, Xavier. Felicitats!
Xavier aquest cap de setmana me l’he aprés sencera, de PE a PA.
Una cosa està penjada la de ROCKING AROUND, si no està i podeu la podreu penjar amb la lletra perquè ens la poguem aprendre. De totes maneres gràcies.
la canço es molt bonica