ASPIRANTS 6èC FOTOGRAFIA MATEMÀTICA

L’alumnat de 6è han participat en l’elecció de la millor fotografia matemàtica del nivell per participar en el Concurs de Fotografia Matemàtica de Catalunya, dins de la categoria “Cicle Superior”.

Felicitem a tots els participants de 6è, que ens han regalat aquestes grans fotografies i donem les gràcies a tots ells per la seva creativitat i predisposició. Bona feina!

ASPIRANTS 6èB FOTOGRAFIA MATEMÀTICA

ASPIRANTS 6èA FOTOGRAFIA MATEMÀTICA

CONCURS DE MÀSCARES 2021

Com ja és tradició a la nostra escola, durant les festes de Carnaval amb els nostres alumnes de 2n Cicle organitzem un gran concurs de màscares. Un any més el nivell és molt alt i les creacions han estat fantàstiques. Gràcies a tots i totes per la vostra participació i enhorabona als que heu resultat premiats i premiades. No ha estat gens fàcil la decisió. Felicitats ARTISTES!!!
Gaudiu del vídeo i de les obres d’art exposades aquest curs.