Avui, divendres de Carnaval, els alumnes de 6è han gaudit una sessió fotogràfica molt especial. I aquí teniu el resultat!
Avui, divendres de Carnaval, els alumnes de 6è han gaudit una sessió fotogràfica molt especial. I aquí teniu el resultat!
Avui hem anat a l’Institut d’Argentona per realitzar un taller de mescles. Alguns dels nostres ex-alumnes de 2n de l’ESO ens han regalat una mica del seu temps per ajudar-nos en el nostre camí científic, i aquí, teniu una prova.
Dia: Dimarts 17 de març de 2020
Hora: 11.30h
Lloc: Palau de la Música Catalana (Barcelona)
Alumnes: Classes de 5è i 6è
L’aventura:
Un concert-espectacle de gran contrast visual i sonor que pretén trencar estereotips i traspassar fronteres racionals, sentimentals, culturals o històriques per aproximar aquest gènere tant als alumnes com als mestres. Un homenatge a la pluralitat de sonoritats que caracteritza el flamenc amb palos tradicionals: soleà, martinete, alegrías, guajiras, tangos, bulerías; temes emblemàtics de la història d’aquest gènere: La leyenda del tiempo, Entre dos aguas; grans compositors de música clàssica que van inspirar-se en aquestes sonoritats, com Manuel de Falla, Mateo Albéniz, Francesc Tàrrega i fins i tot noves versions de repertori musical i literari d’origen català. Una proposta d’extrema intimitat, delicadesa i passió a partir de la qual descobrirem que la música és un art que no deixarà mai de sorprendre’ns.
L’objectiu:
– Descobrir la sonoritat del flamenc, al costat de grans obres de la música clàssica i de noves versions de repertori musical i literari d’origen català.
– Conèixer els instruments i els conceptes propis del flamenc: cante, toque i baile.
Flamenkat 2020
Pere Martínez, cantaor, palmes i cors
Isabel Vinardell, cantaora, palmes i cors
Isabel Moreno, flauta travessera i palmes
Javier Garrabella, contrabaix, llaüt i palmes
Isabelle Laudenback, guitarra flamenca, clàssica i elèctrica
Eli Ayala, bailaora, castanyoles, palmes i cors
David Domínguez, percussions, palmes, guitarra i direcció musical
Frederic Gómez, direcció escènica