PRIMER de CICLE INICIAL

VISITA A LA RESIDÈNCIA D’AVIS, CAN JAQUES

Dijous passat, tots els alumnes de primer vam anar a visitar als avis de la residència de Mollerussa. Dies abans vam estar preparant el ballet del Rolletó i la cançó Five Little Ducks, per poder ballar i cantar per tots els avis i àvies de la residència. Ens ho vam passar molt bé i els hi volem agraïr la bona acollida que ens van fer.

PLANTEM TULIPES!

Abans de les vacances de Setmana Santa vam estar treballant les plantes i al nostre projecte teníem una història molt bonica d’un tulipa. Per això la teacher Montse ens va portar bulbs i vam decidir plantar-los a l’escola.
Durant aquest temps hem pogut observar com creixen les tulipes!

EASTER EGG HUNT!

The boys and girls in first grade enjoyed looking for chocolate eggs in the playground!

TREBALLEM ELS EUROS

Per poder anar al mercat ens vam tenir que preparar molt bé i aprendre a treballar amb les monedes d’Euro, però no acaba aquí! També vam portar objectes de casa i vam buscar els seus preus als catàlegs de supermercat per poder muntar un supermercat amb els nostres companys i companyes de la classe de segon.

DIMECRES, DIA DE MERCAT!

El dimecres passat vam anar al mercat de Mollerussa a comprar fruita. Al projecte que estem fent treballem les plantes i les monedes, així que vam anar a comprar la fruita que més ens agrada i després ens la vam menjar. Estava boníssima!!

ELS LECTORS DEL MES DE MARÇ

Aquest mes de març també hem tingut algunes visites que ens han acompanyat a continuar descobrint el gust per llegir.
Moltes gràcies!

FEM COLÒNIA!

Molts de vosaltres ja haureu pogut olorar la colònia que vam fer a la classe de primer. Tots junts vam fer colònia amb espígol, una planta aromàtica molt bona!
Ens ho vam passar molt bé i ens va quedar una colònia molt fresca!

ELS LECTORS DEL MES DE FEBRER

El passat mes de febrer ens van visitar molts lectors, mestres, famílies, alumnes,… Tots ens van explicar contes fantàstics i ens van fer disfrutar molt!

WINTER TREES

We placed our hands and arms on the paper… and this is the result!

UN OFICI MOLT DOLÇ

Aquesta setmana hem conegut un nou ofici gràcies a la mare de l’Aleix. Ella és pastissera i ens ha explicat molt bé en què consisteix aquest ofici. Ens ha explicat quins estris utilitza, el seu llibre de receptes i ens ha parlat de tot el que es necessita per fer aquest ofici, paciència, temps i disfrutar molt amb el que s’està fent. I sobretot ho hem pogut veure i provar perquè ens ha fet la recepta de les cupcakes a la nostra classe. Què bé ens ho hem passat! MOLTES GRÀCIES!!

ELS OFICIS DELS NOSTRES PARES I MARES

Els alumnes de primer estem fent el projecte de l’energia i estudiant els oficis, i qui millor que els nosttres pares i mares per explicar-nos els seus oficis.
Aquesta setmana ha vingut la Dolors, la mare del Quim, i ens ha explicat el seu ofici. Ens ha explicat moltes coses i tot el que ens ha explicat ha estat molt interessant. Nosaltres també li hem fet preguntes, ja que volíem saber moltes coses.
Hem après molt!
Moltes gràcies Dolors!

OUR PEACE PINWHEELS

If the wind blows…

CONTA CONTES 1r

Ahir la mare de la Núria Soporan ens va venir a explicar el conte d’un conill que no volia anar al dentista. El conte es titula: Ahhhh! Al dentista no!

Ens va agradar molt i us el recomanem per perdre la por a anar al dentista.

Moltes gràcies per compartir aquest llibre amb nosaltres!

PROBLEMES COOPERATIUS:

La setmana passada ens va tocar pensar molt amb els problemas matemàtics que havíem de resoldre. Hi havia preguntes fàcils, però d’altres eren més difícils i ens van fer pensar molt. Entre tots al final vam poder resoldre totes les preguntes. Ens ho vam passar molt bé!

FIGURES GEOMÈTRIQUES!
Aquesta setmana a la classe de 1r estem treballant les figures geomètriques. Entre tots hem portat molts objectes de casa amb diferents formes geomètriques: prismes, ciclindres, cons i esferes. També hem fet una petita exposició de tot el que hem portat i cada un de nosaltres ha sortit a explicar quins objectes ha portat i quina forma tenien.
Segur que si contínuem buscant per casa encara en trobarem més!

QUINA SORPRESA!!!

Avui hem arribat a l’escola després de les vacances de Nadal i ens hem trobat els regals que ens han deixat els Reis Mags. Estem molt contents perqué ens han portat moltes coses: llibres, un joc, una pilota, cordes, gomes i un rellotge molt bonic per la nostra classe!

OUR CHRISTMAS PRESENT: A PHOTOFRAME

Did you like it?

CONCERT DE NADAL

El dia 20 de desembre, l’Adrià i el Roger de 2n, juntament amb tres alumnes més de 3r, l’Arnau, el Vidal i l’Andreia , ens van tocar unes quantes cançons amb els seus instruments i vam poder disfrutar d’un petit concert de Nadal. També vam aprendre moltes coses de cada un dels instruments que tocaven. Moltes gràcies als cinc per haver compartit amb nosaltres la seva experiència com a músics! Us deixem els vídeos perquè pugueu gaudir de l’espectacle.

[vimeo]https://vimeo.com/82427183[/vimeo]

JOCS DE MATEMÀTIQUES I LLENGUA CATALANA

Aquí us deixem algunes pàgines web on podreu trobar diferents jocs i practicar amb les matemàtiques i les paraules. Disfruteu!

ORDENA ELS NOMBRES: http://www.fisme.science.uu.nl/toepassingen/03094/leerling.html

CÀLCUL MENTAL : http://www.vedoque.com/juegos/juego.php?j=dados

JUGUEM AMB LES PARAULES!

ENTRENA’T PER LLEGIR: http://www.edu365.cat/entrena/home.html

M’ENDEVINES?: http://www.edu365.cat/infantil/endevinalles/nivell1.htm

ASSAJOS DEL FESTIVAL

Ja estem preparats pel festival!! Ja hem assajat amb moltes ganes i estem preparats!!

I VOSALTRES? Desitgem que disfruteu de l’espectacle!!

VISITA A LA BIBLIOTECA!

El dia 28 de novembre els alumnes de 1r vam anar a la biblioteca municipal de Mollerussa. Ens ho vam passar molt bé i vam aprendre moltes coses sobre els llibres.

També ens vam emportar llibres de Nadal per poder llegir a l’escola.