COOPERATIVA ESCOLAR

Com ja sabeu, este curs estem molt emprenedors i hem decidit també crear una cooperativa escolar, creada i portada pels alumnes de primària. Aquí podeu veure com evoluciona.

– Lo dilluns dia 5 els candidats que se presenten a equip directiu han presentat les seues candidatures i  decidim entre tots quins són los més adequats. Mireu a les fotos com ha quedat: Àlex Clua com a President, Javier Cortiella com a tresorer i Mireia Segarra com a secretaria.

– Ara, per al pròxim dia, cada soci ha de portar un producte elaborat per ell mateix, per triar entre tots quins podríem vendre…  Recordeu que cal tenir compte:

empreneduria1

– Lo dilluns dia 19 d’0ctubre, cada soci va portar la seua proposta de producte. N’hi ha per a tots los gustos, mireu!

PRIMERS PRODUCTES

– La sessió del dia 26 d’octubre vam fer una assemblea de socis per escollir lo nom de la cooperativa. Ja el tenim, se dirà: “Cooperativa Artnerols”.

També la secretaria va començar a fer les actes de cada sessió a l’ordenador, vam pensar com hauria de ser la fitxa de soci i també vam estar estudiant com ha de ser el logo de la cooperativa, que haurà de presentar com a proposta cada soci per a la pròxima sessió.

2. COOPERATIVA (1)

– La sessió del dia 9 de novembre vam discutir quins productes podríem vendre i vam votar el logo que més mos agradava. L’autor del logo guanyador va ser l’Arnau.

VOTANT LOGO

– La sessió del dia 16 de novembre vam votar el capital que volem aportar a la cooperativa. Vam acordar 5 euros de capital per soci. També vam escriure una carta a l’Ampa per demanar si ens poden ajudar econòmicament.

VOTANT LOGO (2)

– Ja tenim els productes guanyadors. Hem votat i estos seran els que fabricarem per vendre:

ARTICLES GUANYADORS COOPERATIVA (2)

– Durant el mes d’abril hem estat elaborant punts de llibre per poder vendre a la parada de Sant Jordi que fem cada any.

IMG-20160423-WA0010

– Un cop passat Sant Jordi, ens hem centrat en dissenyar productes nous per a vendre a la Fira de la Mel del nostre poble. Esta segona paradeta ha estat un èxit i hem venut tot el que vam produir: diferents imants d’abelles, llapissers, pinxitos de xuxes i xupa-xups.

COOPERATIVA FIRA MEL COOPERATIVA FIRA MEL (1)