Els Súperlectors a Cicle Inicial

Des de l’inici de curs tant a primer com a segon s’emporten a casa, en servei de préstec, contes de les diferents col·leccions que hi ha a les aules.

IMG_5524

Poden fer el canvi dues vegades per setmana, a una hora que ja hi ha determinada a l’horari i sota la supervisió del tutor/a.
Un cop llegit el conte els alumnes omplen un carnet de lectura on escriuen les dades del conte, el dia que l’han començat i acabat de llegir i si els ha agradat o no.Imagen7
Si el dia del canvi encara no han acabat de llegir el conte se’l poden quedar a casa més dies.

Els alumnes de primer i segon hi estan molt engrescats ja que quan han llegit 5 contes, se’ls tira una foto amb el llibre que més els ha agradat. Amb els següents llibres llegits aconsegueixen copes i estrelles.

Imagen4IMG_8781Imagen6