Arxiu diari: 2 febrer 2017

Fem Land Art

El Land Art és l’art creat en la natura utilitzant materials naturals com pedres, fulles, branques,….. Per fer aquesta activitat, el dimecres 1 de febrer els nens i nenes de primària vam anar a fer plàstica al pont del riu Siurana. Cadascú va triar un lloc per poder fer un quadre amb elements naturals. L’endemà vam veure els nostres quadres per la PDI i els vam explicar als més petits de l’escola.

El dia de la Pau

El passat dia 30 de gener va ser el dia de la Pau i per celebrar-ho vam dibuixar i tallar el perfil de les nostres mans en cartolina blanca. Posteriorment, vam escriure a les mans tot allò que representava la Pau per a nosaltres. N’hi ha que vam escriure frases i d’altres vam escriure només paraules. Després vam enganxar les mans, com si fossin plomes, a sobre d’un mural on hi havia dibuixat un Colom de la Pau .

“No hi ha camí per a la pau, la pau és el camí”

(Mahatma Gandhi)

Benvinguda PDI

El dilluns 16 de gener ens va arribar la PDI (Pissarra Digital Interactiva). A la tarda la vam inaugurar tallant una cinta i signant cadascú a la pantalla. A partir d’ara podrem fer activitats on puguem participar interactivament tant a nivell individual com en grup.

Visca les TIC aplicades a l’escola!!!!!