PRESENTACIÓ OFICIAL A L’ESPIGA DE LA FESTA “POSA’T LA GORRA”

Aquest matí hem acollit a l’Escola, amb molt de gust, l’acte oficial de la Festa “Posa’t la gorra”, una causa de tanta vàlua com és la d’ajudar els nens i nenes malalts de càncer per contribuir a la seva curació.

Han presidit l’acte, a més de la directora de l’Escola, la Sra. Victòria Cano (coordinadora d’AFANOC a Lleida), la Sra. Rosa Mª Perelló (en representació de la Diputació de Lleida), la Sra. Sara Mestres (en nom de l’Ajuntament de Lleida) i la presidenta de l’AMPA de l’Escola.

Estem contents i agraïts pel motiu de fer-ho a la nostra Escola, i és que en l’edició de l’any passat l’Andrea Baskovic, alumna de l’Escola, va escriure un desig molt bonic.

Gorra Andrea

“Desitjo que aquesta malaltia

no t’impedeixi complir el teu somni”

L’Escola Espiga participem també en la campanya d’enguany. Per una banda, els nens i les nenes han decorat “Els Punts Xuklisport”, uns punts de llibre on han escrit uns missatges esportius i solidaris a partir del treball, que han realitzat amb l’equip docent, de valors com l’empatia, l’ajuda i la solidaritat. D’altra banda, l’AMPA de l’Escola promociona i gestiona la venda de gorres.

Felicitem a l’AFANOC per la iniciativa, animem a tothom a col·laborar en la campanya i a gaudir de la Festa.

Tots plegats esperem molta solidaritat !!!

Moltes gràcies.