Estudi de mercat de la cooperativa ABSECOOP

Els socis i sòcies de la cooperativa ABSECOOP de 6è A ja hem decidit quins seran els 10 prototips que formaran part de l’estudi de mercat. Si voleu saber quins són, us hem muntat una exposició el dimecres 10 i dijous 11, de 16:30 a 17:30 h, on també podreu omplir una enquesta que conjuntament hem elaborat.

També podreu omplir-la a través de la web de l’escola, www.angelabransuela.cat, fins el dia 14 de febrer.

Esperem que us agradin i moltes gràcies d’avantmà!

PROTOTIPS 6èA, ABSECOOP on PhotoPeach

Estudi de mercat de la cooperativa GOLDEN KIDS

Els socis i sòcies de la cooperativa GOLDEN KIDS de 6è B ja hem decidit quins seran els 10 prototips que formaran part de l’estudi de mercat. Si voleu saber quins són, us hem muntat una exposició el dimecres 10 i dijous 11 de 16:30 a 17:30 h on també podreu omplir una enquesta que conjuntament hem elaborat.

Esperem que us agradin i moltes gràcies d’avantmà!

[youtube]https://youtu.be/FuojyhyNf6Q[/youtube]

PROTOTIPS 6èA, COOPERATIVA ABSECOOP

Us presentem els prototips de la Cooperativa Absecoop, de 6èA.
Properament, farem l’estudi de mercat perquè hem de començar a fabricar!
Quins nervis!!!

PROTOTIPS 6èA, ABSECOOP on PhotoPeach

XERRADA sobre COOPERATIVISME

IMG_20160129_095617

Avui hem tingut una visita excepcional! La Montse Lamata, agent d’ocupació i desenvolupament local de la Direcció de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Mataró; i el Roger Cruañas, soci de B-Swim SCCL, una de les darreres cooperatives que s’ha creat a Mataró i els primers que han rebut l’assessorament de Cafè de Mar. Són 3 nedadors joves, que han creat una empresa de serveis aquàtics: fan entrenaments personalitzats, en grups i preparacions per competicions, i el que els fa sense cap dubte diferents, és que tenen una línia d’activitats específica per persones amb discapcitats, perquè puguin practicar aquest esport, i tenen un grup que ja competeix a nivell internacional. També fan formacions i assessoraments a altres entitats per tal de donar a conèixer com han d’adaptar les instal.lacions i com han de formar els monitors per tal que puguin atendre a persones amb discapacitats.

Ha estat una sessió informativa i pràctica molt interessant, didàctica i divertida.
-Una cooperativa és una empresa amb valors
-Les decisions es prenen de manera democràtica
-On tots els socis són propietaris
-On els socis s’autoajuden
-On hi ha igualtat, equitat i solidaritat

IMG_20160129_094132
IMG_20160129_094145

Moltes gràcies Montse i Roger!

VISITEM L’EXPOSICIÓ “UN MÓN DE DADES” (CAN PALAUET, MATARÓ)

Alumnes de 6è
Escola Àngela Bransuela, Mataró
Desembre de 2015

Estem envoltats, de vegades sobreexposats, a les dades. De tota mena, per varis canals que s’entrellacen, es creuen, es solapen, es contradiuen, ens volen convèncer, manipular, ensenyar, …

Hem d’estar preparats pel present i pel futur. Saber rebre i interpretar la informació per a poder ser coherents i crítics. Quin repte!

EXPOSICIÓ UN MÓN DE DADES on PhotoPeach

APRENEM QUÈ ÉS EL NIF I FEM EL DE LA NOSTRA COOPERATIVA

Amb l’ajuda de la MªAntònia Gonzàlez, del Tecnocampus, els alumnes de 6è hem après què és el NIF d’una cooperativa i per què el necessitem.

Havíem d’omplir el model 036, un document imprescindible per a poder donar d’alta la nostra entitat. Teníem a punt els Estatuts i tots els socis estàvem atents i disposats!

Us deixem algunes fotos (realitzades pels alumnes) perquè feu seguiment del nostre projecte d’emprenedoria.

NIF DE GOLDEN KIDS I ABSECOOP on PhotoPeach

ESTATUTS ABSECOOP

Us presentem els Estatuts de la cooperativa de 6èA, ABSECOOP. En ells es recullen les normes de funcionament de la cooperativa i els càrrecs del Consell Rector.

ESTATUTS-Absecoop-2

Els estatuts de Golden Kids

La cooperativa Golden Kids us vol compartir els estatuts que hem elaborat meticulosament entre tots els socis i sòcies.

ESTATUTS-Golden Kids

Els càrrecs de la cooperativa GOLDEN KIDS!!!

Us presentem els representants als càrrecs de la cooperativa de 6èB:

PRESIDENT: ÀLEX MARTÍNEZ

VICEPRESIDENTA: AYA KAID

SECRETARI: DANI NAVARRO

VICESECRETÀRIA: MARIA JAEN

TRESORER: OTMAN EZZAYAT

VICETRESORER: MARUAN BOUYAOUZANE

PUBLICITAT: ELENA GARCÍA

AJUDANT DE PUBLICITAT: OUYAO YE

IMG_20151117_243806194 (2)FELICITATS NOIS I NOIES!!! Ara a portar a terme amb total responsabilitat totes les funcions dels vostres càrrecs.

La cooperativa Golden Kids ja té logotip!!!

Aquest és el logotip definitiu de la cooperativa de 6è B, GOLDEN KIDS. Després de dies de votacions, finalment ens hem decidit per aquest logotip. Tots units aconseguirem els nostres objectius. Esperem que us agradi tant com a nosaltres.

IMG_20151116_233055342