ACTIVITATS COMPARTIDES

BALLS TARDICIONALS
A final de curs hem fet una mostra dels balls tradicionals que hem après a la classe de música i al taller de música dels divendres a la tarda.

VISITA D’UNA UNITAT DE L’ADF
El pare de l’Oriol de P3 ens ha fet una bona sorpresa!!! Ha vingut amb la seva unitat i han fet les delícies de tota la mainada!!

LA FESTA DELS COLORS
Vam celebrar la Festa dels Colors. La bruixa Coloraina ens va explicar què va passar al país del negre i el gris. Sort que entre tots la vam ajudar i vam convertir aquell país en un país de colors!!

EDUCACIÓ VIÀRIA
En Miquel plicia ens ha tornat a fer una visita per a conscienciar-nos de com hem d’actuar quan anem pel carrer o dins el cotxe.

HA ARRIBAT LA PRIMAVERA!!!

FEM BOMBOLLES DE SABÓ
Els nens i nenes d’educació infantil hem fet bombolles amb sabó.

FEM SABÓ
La família d’en Guillem Rusiñol ens ha ensenyat com fer sabó. Ha estat genial!

Aquí hi podeu veure més imatges dels nostres alumnes.

Si voleu fer sabó llegiu aquí les passes.

CREEM AMB SABÓ
A educació infantil hem fet unes creacions fantàstiques amb sabó i pintura.

L’HIVERN
Amb aquest fred hem estat més ambientats a l’hora de treballar la unitat de l’hivern. Hem treballat els colors, la roba, com es gela l’aigua, com canvia el paisatge, …. i un munt de coses més.

ENGLISH LANGUAGE AWARDS
Hem fet entrega dels English Languade Awards d’aquest primer trimestre dels alumnes de Primària. Hem donat un Diploma a 3 nens de cada nivell. Els alumnes que s’han esforçat més en utilitzar la llengua anglesa a l’aula.
A 1r els alumnes guardonats han estat: la Valentina, en Sergi i en Pol.
A 2n: L’Eduard, la Júlia i la Marina.
A 3r: la Fatima, l’Ester i la Carla.
Enhorabona a tots ells i en general a la resta dels alumnes que cada dia van millorant en l’aprenentatge de la llengau anglesa.

UNA MESTRA DE GUATEMALA
La Vicky, una mestra de Guatemala, ens ha vingut a visitar a l’escola i ens ha explicat moltes coses. A primària hem preparat un munt de preguntes per fer-li sobre el seu país i sobre l’escola on treballa. Ha estat molt interessant perquè hem après moltes coses noves! FINS AVIAT, VICKY!

LA SENYORA CASTANYERA
Ha arribat la senyora Castenyera a l’escola i en Derek ens ha llegit la carta que portava per nosaltres. Hem anat al bosc màgic a collir fulles i altres elements de tardor per decorar les aules i l’escola.

L’ARANYA ANGELINA
Avui ens ha arribat a l’escola un nou personatge, el qual serà molt important pels nens i nenes d’infantil. Hem rebut una carta del Follet Nicolau que ens deia que aquest any no podia venir perquè havia d’anar a una altra escola, però que al Bosc Màgic ens estava esperant una amiga seva que tenia moltíssimes ganes de venir. Doncs, dit i fet, l’hem anat a buscar plegats.

LA MÀGIA DEL BOSC
Els alumnes d’infantil hem escoltat el conte de La Màgia del Bosc i l’hem pogut representar amb les disfresses. Ha estat molt divertit!

Aquest article ha estat publicat en b4) Activitats compartides. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.