ACTIVITATS D’AULA (Cicle Inicial)

BALLS DE SALÓ A EDUACIÓ FÍSICA (2N)

ENGLISH A 2N

PLÀSTICA A 1r

MÚSICA A 1r

SCIENCE 1r

COMPRENSIÓ LECTORA 1r
Els nens i nenes de 1r hem fet una activitat de comprensió lectora molt divertida. Per grups hem hagut de llegir un rètols que hi havia penjats al pati i hem contestat a unes preguntes. Ha estat genial!

MESURA a 2n
Aquests dies estem fent pràctiques de mesura a la classe de 2n.

SCIENCE a 2n
Els alumnes de 2n aquest segon trimestre estem fent el medi en llengua anglesa. Aquí teniu algunes fotografies de les activitats que hem fet.

LA BOTIGA 1r
Per fer més vivencial el treball amb monedes hem organitzat unes botigues a l’aula i els nens hi han pogut comprar productes ben diferents.

THE MOON IS IN THE RIVER TALE
A 2n hem preparat aquest conte. Mireu que bé que ho fem!

I aquí la cançó.

CONSTRUIM UNCA CASA AMB PAPER
Hem construït una casa amb paper.

COMPRENSIÓ LECTORA A 1r
Hem treballat la comprensió lectora amb una activitat de seqüenciació d’imatges amb frases.

TREBALLEM AMB MONEDES a 1r
Els nens i nenes de 1r hem començat a treballar les monedes.

L’ORQUESTRA DEL BOSC MÀGIC
Avui l’aranya Angelina ens ha fet una sorpresa. Ens ha portat un conte per explicar al bosc màgic. Allà hem escoltat els sons dels ocells i hem fet una activitat de llengua. Ha estat genial!!!

PROJECTE: ANIMALS
Els nens i nenes de primer hem estudiat característiques dels animals tot aprofitant que la nostra mascota de la classe és el dofí Serafí i hem après moltes coses. Per grups hem elaborat i exposat diferents murals.

SCIENCE
Aquest trimestre estem fent el medi en anglès. Hem estudiat les parts de la planta i les seves funcions.

MATHS
Aprofitem per treballar la geoometria en anglès amb mitjos groups.

L’ESCALA DEL DO
Amb la Gemma ens ho passem molt bé a classe i aprenem moltíssimes coses. La més important és que ens ensenya a estimar la música.

CONSTRUIM UN TERRARI

TALLER D’EDUCACIÓ VIÀRIA

TREBALLEM AMB LITTLE RED RIDING HOOD
Abans i després d’anar al teatre, hem treballat el conte de maneres molt divertides.

FEM MATES A CICLE INICIAL

DOCTOR, DOCTOR
Els nens i nenes de 2n treballem la llengua castellana d’aquesta manera.

TOQUEM LA GRALLA A 1r
Avui la Gemma ens ha deixat tocar la gralla. És un bon començament!

EL COS HUMÀ A 2n
A 2n estem estudiant el cos humà. L’Eduard ens ha proposat de dibuixar-lo.

Aquest article ha estat publicat en b2) Activitats d'aula (Cicle Inicial). Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.